مشخصات قدی و وزنی هریک از مظنونان نیز ضمیمه شده است
امروز دوشنبه، پلیس استانی انتاریو طی یک ایمیل که همراه با سه ضمیمه به زبان‌های انگلیسی، فارسی و عربی بود، از ایران استار خواست تا آخرین وضعیت پرونده الناز حاج تعمیری را به اطلاع مردم برساند و در عین حال از مردم در این زمینه کمک بگیرد.
"آگاتا زاجکووسکی" از پلیس انتاریو با تشکر از ایران استار چنین آورده است: "یک سال از ربوده شدن الناز حاج‌تعمیری از خانه‌ای در ساحل واساگا در انتاریو می‌گذرد. پلیس این استان به همراه پلیس منطقه‌ای یورک هفته گذشته طی یک اعلان خبری از مردم برای کمک به شناسایی سه مردی که الناز را ربوده‌اند درخواست کمک کردند. اکنون برای اطلاعاتی که به مکان الناز منتهی می‌شود، یک جایزه ۱۰۰,۰۰۰ دلاری در نظر گرفته شده و عکس‌های تکمیلی دو مظنون و الناز را نیز در اختیار شما و مردم می‌گذاریم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
با ایمیل، شرح آخرین وضعیت و مشخصات هر سه مظنون، پلیس از مردم برای حل پرونده دزدیده شدن الناز حاج‌تعمیری کمک خواست
اطلاعیه خبری شماره ۴- می‌سی‌ساگا، استان انتاریو - پلیس استانی انتاریو و پلیس محلی یورک برای اطلاعاتی که منجر به پیدا شدن الناز حاج‌تعمیری شود، یکصد هزار دلار پاداش در نظر گرفته‌اند (هر یک از نیروها ۵۰,۰۰۰ دلار). در دوازدهم ژانویه ۲۰۲۲ و در حدود ساعت ۸:۳۲ شب، الناز حاج‌تعمیری ۳۷ ساله که با نام فامیلی تمیری هم شناخته می‌شود از منزلی در شهر "واسگا بیچ"، توسط سه نفر ربوده شد. این سه مظنون یونیفرم پلیس به تن نداشتند ولی شبیه پلیس لباس پوشیده بودند. آنها با یک لکسوس آر‌اکس سفید از محل متواری شدند. چهره‌نگار پلیس، نمایی از دو نفر از این سه مظنون که نقاب به صورت داشتند را برای عموم منتشر کرده است. هردوی آنها کاپشن تیره رنگی روی جلیقه‌ی شبیه پلیس پوشیده و نقابی با دور سفید به سر کشیده بودند که صورت آنها را پوشانده بود. آنها شلوار تیره رنگ به پا داشتند و علامتی شبیه نشان پلیس به رنگ طلایی، آبی و قرمز را به گردنشان آویخته بودند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فریبا، مادر الناز حاج‌تعمیری می‌گوید: "هیچ چیز به اندازه بی‌خبری از سرنوشت الناز برای ما دردناک نیست. ما می‌دانیم که حتما کسی از سرنوشت الناز خبر دارد و شاید به این فکر می‌کند که آیا این اطلاعات را فاش کند یا نه. ما از شما تمنا داریم که کار درست را انجام بدهید و ما را از این بی‌خبری و رنج نجات دهید تا اقلا عدالت در حق الناز اجرا شود". سر بازرس "مارتین گراهام" سرپرست پرونده، دایره تجسس پلیس استانی انتاریو در ادامه افزوده: "ما از مردم می‌خواهیم که به دقت به تصویرها نگاه کنند. ما مطمئن هستیم که کسی این مظنونان را می‌شناسد و میتواند به ما اطلاعاتی بدهد که ما را به محل الناز راهنمایی کند... با ما تماس بگیرید، به ما کمک کنید تا خانواده الناز را از بی‌خبری نجات دهیم".

مشخصات مظنونان

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
مظنون شماره یک: مردی با حدود ۶ فیت (۱۸۲ سانتی‌متر) قد، بسیار لاغر، با پوست سیاه کم‌رنگ و صورت نازک و کشیده. او کمربند سیاه کلفتی به کمر داشت که اسلحه‌ای همراه با خشاب و جای دستبند از آن آویزان بود. اسلحه وی به ظاهر کهنه بود و قسمت‌های آهنی آن معلوم بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مظنون شماره دو: مردی با حدود ۵ فیت و ۹ اینچ (۱۷۵ سانتی‌متر) قد و با پوست سیاه کم‌رنگ. او بزرگ‌اندام و پاهایی لاغر دارد و کفشی سفید یا کرم رنگ با پنجه‌ی پلاستیکی به پا داشت. او دستکش پارچه‌ای سیاه به دست و دستبند قلابی به همراه داشت.
مظنون شماره سه: مردی با حدود ۵ فیت و ۹ اینچ (۱۷۵ سانتی‌متر) قد و با پوست تیره ولی کم‌رنگ‌تر ظاهر اهل خاورمیانه. او لاغر بود و اسلحه‌ای در زیر کاپشنش داشت.
 
الناز حاج تعمیری
او ۱۶۰ سانتی‌متر قد دارد، لاغر اندام است و موهای مشکی دارد که تا سر شانه‌هایش می‌رسید ولی موهایش را پیش از ربوده شدن کمی کوتاه کرده بود. الناز حدود پنج سال پیش از ایران به کانادا مهاجرت کرده بود. یک سال از این ماجرا می‌گذرد در حالی که الناز هنوز پیدا نشده و پلیس و خانواده الناز از مردم درخواست کمک می‌کنند.
 
تماس با پلیس
هرکسی که اطلاعاتی در این مورد دارد لطفا با شماره غیر اورژانسی پلیس و یا سازمان مبارزه با جرائم با شماره‌های زیر ویا لینک زیر آن تماس بگیرید:

1-888-310-1122 / 1-800-222-8477

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

https://ontariocrimestoppers.ca/submit-a-tip/submit-a-tip

همه اخبار کامل و دقیق الناز را اینجا بیشتر بخوانید:

 

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, January 16, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به