پیشروان این صنعت گفتند که کسب و کار خود را بر اساس وعده‌های دولت فدرال ساخته‌اند، اما اکنون نگران نابودی کامل هستند
صاحبان مشاغل حشیش کانادایی از دولت لیبرال و فدرال "جاستین ترودو" درخواست کمک می‌کنند و می‌گویند که مالیات‌های سنگین و قوانین سختگیرانه باعث شده است که مشاغل آن‌ها برای بقای خود با مشکل مواجه شوند.
ترودو پس از آنکه داشتن این مواد مخدر را در ابتدا از جرم بودن خارج کرد، در نهایت آنها را به رسمیت شناخت و به همین دلیل هزاران نفر، میلیون‌ها دلار در این صنعت تازه کانادا سرمایه‌گذاری کردند که اکنون سرمایه‌هایشان رو به نابودی‌ست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تولید و فروش ماری‌جوآنا و حشیش کانادا به‌حال ورشکستگی و نابودی میلیون‌ها دلار سرمایه مردمی افتاد
امروز چهارشنبه، پنج مدیر عامل صنعت ماری‌جوآنا و حشیش کانادایی در یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط "شورای حشیش کانادا" در ساختمان مجلس فدرال ترتیب داده شده بود، شرکت کردند تا در مورد میزان ورشکستگی و تعطیلی این صنعت بحث کنند. "مندش دوسانجه" رئیس و مدیر عامل شرکت "پیور سان‌فارم" در بریتیش کلمبیا، گفت: "ما که در قلب تولید ماری‌جوآنا هستیم امروز اینجا به شما می‌گوئیم که اگر ما صدمه بخوریم کل سیستم آسیب می‌بیند. ما می‌گوئیم صنعت حشیش و ماری‌جوآنای کانادا در خطر نابودی‌ست". از سوی دیگر شرکت "کانوپی گروت" که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شاهدانه در کاناداست نیز اخیرا اعلام کرد که ۸۰۰ کارگر که معادل ۳۵% نیروی کارش می‌شود را اخراج می‌کند و یکی از تاسیسات خود را در "اسمیتز فالز" در استان "انتاریو" تعطیل می‌کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مدیر عاملان شرکت‌های حشیش و مواد مخدر کانادا در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفتند که مالیات سنگین غیر مستقیم دولت یکی از بزرگترین چالش‌های آنها در کارشان بوده و افزودند که نرخ ۲.۳% مالیات غیر مستقیم به ویژه طی سال گذشته با در نظر گرفتن تورم، هزینه‌هایشان را به فلک رسانده است. "جاناتان ویلسون" مدیر عامل شرکت "نیوبرانزویک کریستال کیور" از دولت فدرال خواست تا در مالیات‌هایش تجدید نظر کند، زیرا به گفته او این نه تنها کسب‌وکارهای فعلی را به ورشکستگی می‌کشاند بلکه مسیر ورود تولیدکنندگان جدید و رشد این صنعت را هم از بین می‌برد. او گفت: "این نه تنها بار سنگینی برای ماست بلکه مانعی برای ورود و رشد تولیدکنندگان جدید به بازار قانونی نیز هست".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"جورج اسمیترمن" رئیس شورای شاهدانه کانادا، گفت: "از زمان قانونی شدن حشیش در سال ۲۰۱۸، اختلافات رو به رشدی بین بخش قانونی حشیش و بازار غیرقانونی و همچنین صنعت الکل و تنباکو وجود داشته است. ما در حال پرداخت هزینه‌های دولت برای نظارت بر کارمان هستیم، در حالیکه صنایع بسیار سودآور تنباکو و الکل اصلا چنین هزینه‌هایی را ندارند و در نتیجه قیمت تمام شده محصولات آنها بسیار پایین‌تر از ما خواهد بود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
تولیداتی کم‌اثر و دولتی که از پشت خنجر می‌زند
این مدیران می‌گویند، علاوه بر این، قوانین سختگیرانه در مورد سطوح THC برخی محصولات و مالیاتی‌های سنگین بر روی سرمایه‌گذاران و صاحبان مشاغل، در حال فلج کردن کل صنعت است و باعث می‌شود صنایع قانونی این شرکت‌ها از "فروشگاه‌های غیرقانونی" شکست بخورند. آنها می‌گویند دولت کانادا باعث شده آنهایی که کار قانونی می‌کنند ورشکست شوند ولی رقبای غیرقانونی آنها موفق گردند.
گزارشی در سال ۲۰۲۲ نشان داد که کانادایی‌هایی که در کسب‌وکارهای حشیش سرمایه‌گذاری می‌کنند مجموعاً بیش از ۱۳۱ بیلیون دلار از دست داده‌اند.
پیشروان این صنعت گفتند که کسب و کار خود را بر اساس وعده‌های دولت فدرال برای یک صنعت سودآور ساخته‌اند، اما اکنون که سودها متزلزل شده، نگران نابودی کامل هستند مگر اینکه دولت اقدامات فوری انجام دهد. "لئونارد والتر" مدیرعامل "ترورو کنبیس" می‌گوید: "آنچه برای اسمیتز فالز رخ داد می‌تواند برای هر نهادی در کانادا اتفاق بیفتد. هم مقررات فدرال و هم استانی وجود دارند که باعث ورشکستگی ما می‌شوند مگر اینکه هر چه سریع‌تر به راه‌حل‌ها بپردازیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

پس از تقریبا ۱۲ ماه تاخیر، اداره بهداشت کانادا در سپتامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که بررسی قانونی قانون شاهدانه را انجام خواهد داد. اسمیترمن گفت در طی این مدت داده‌های زیادی جمع‌آوری شده و نظرسنجی‌هایی بسیاری نیز انجام گرفته تا در مورد مشکلات این صنعت به مردم و دولت آگاهی‌رسانی شود. او امیدوار است که قبل از بودجه سال ۲۰۲۳ بررسی‌ها به نتیجه برسد تا شاید این صنعت از نابودی نجات یابد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 15, 2023 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به