این خط قبلا نیز وجود داشت اما از امروز تعداد خط‌ها به‌ویژه خطوط سریع‌السیر افزایش می‌یابند
طبق برنامه از پیش اعلان شده استان انتاریو از امروز می‌توانید از ایستگاه "یونیون" در شهر تورنتو سوار قطار "گو"  شوید، تا آبشار نیاگارا بروید و از آبشار نیاگارا دیدن کنید، و سپس با قطارهای گو مجدد به تورنتو بازگردید.
این خط قبلا نیز وجود داشت اما از امروز تعداد خط‌ها به‌ویژه خطوط سریع‌السیر افزایش می‌یابند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
خط قطار گو از تورنتو به آبشار نیاگارا از امروز راه‌اندازی می‌شود
"داگ فورد" نخست وزیر انتاریو اعلام کرده بود که از روز شنبه، ۲۰ ماه مه، خدمات قطار گو بین ایستگاه یونیون و آبشار نیاگارا، با قطار‌های سریع‌السیر اضافی بین همیلتون، برلینگتون و تورنتو افزایش خواهد یافت. از امروز شنبه، خدمات روزانه به آبشار نیاگارا دو سفر رفت و برگشت اضافی خواهند داشت. به خدمات آخر هفته این خط نیز یک سفر رفت و برگشت روزانه اضافه می‌شود. چهار قطار سریع‌السیر در ساعات شلوغ در روزهای هفته دیگر نیز در هر دو جهت در "لیک شُر" اضافه می‌شود تا گزینه‌های سفر بیشتر بین همیلتون، برلینگتون و تورنتو کاملا افزایش یافته باشد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

برای در مجموع، این ۲۱ رفت و برگشت در هفته، قطارهای گو یک ایستگاه در شهر "سنت کترینز" که در نزدیکی نیاگارا قرار دارد را نیز به ایستگاه‌های خود می‌افزاید. این ایستگاه در نزدیکی "ویا" در این شهر قرار دارد. کلیه مسافران می‌توانند مجوز تردد گروهی در روزهای هفته را نیز خریداری کنند که این مجوز از ۳۰ دلار برای ۲ نفر برای رفت و برگشت با قطار گو می‌باشد. تعرفه‌های قطار فعلا ثابت نیستند و بنا به زمان و مسیر متفاوتند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
داگ فورد گفت که خدمات توسعه یافته کنونی باعث ارتقای گردشگری و رشد اقتصادی در منطقه نیاگارا خواهد شد. وی روز جمعه گفت: "دولت ما چه در حال ساخت جاده‌ها یا بزرگراه‌ها، توسعه مترو یا خدمات ترانزیت باشد، زیرساخت‌های حمل‌ونقلی را ایجاد می‌کند که اقتصاد ما برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به آن نیاز دارد. ما مردم و کالاها را در حال حرکت نگه می‌داریم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
دولت فورد اعلام کرد که خدمات قطار گو آخر هفته دارای واگن‌های دوچرخه فصلی منحصربه‌فردی خواهد بود که به مسافران این فرصت را می‌دهد تا دوچرخه‌های خود را نیز همراه ببرند. در حاشیه رودخانه نیاگارا که کاز آبشار نیاگارا تا دریاچه انتاریو در جریان است، مسیر ۵۶ کیلومتری دوچرخه‌سواری زیبایی وجود دارد. در این مسیر دوچرخه کرایه‌ای نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت تعبیه شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

مسافران ترانزیت در سراسر منطقه بزرگ‌شهر تورنتو اکنون می‌توانند از کارت‌های نقدی برای پرداخت کرایه خود نیز استفاده کنند زیرا دولت انتاریو به دنبال گسترش گزینه پرداخت‌های افراد در ماه‌های آینده است. سیستم پرداخت "پرس‌تو" اکنون در ایستگاه‌هایش کارت نقدی را در شهرهای همیلتون، می‌سی‌ساگا، برمپتون، برلینگتون، اوکویل، منطقه یورک و منطقه دورهام می‌پذیرد و قرار است در همین ماه این سیستم بطور کامل در تورنتو نیز راه‌اندازی شود. انتاریو می‌گوید با کمیسیون حمل و نقل تورنتو (موسوم به تی‌تی‌سی) نیز در حال همکاری‌ست تا گزینه‌های پرداخت با کارت اعتباری و نقدی در تابستان امسال توسط این شرکت نیز کاملا راه‌اندازی شده باشد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, May 20, 2023 - 07:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به