پلیس می‌گوید این پیشرفت فوق‌العاده نتیجه پروژه "آموزش دادن مردم" و بالا بردن سطح آگاهی آنها بوده است
امروز پلیس سلطنتی کانادا (آر سی ام پی) طی یک نشست خبری اعلان کرد که پس از آغاز تحقیقاتی در شهر "کینگستون" در انتاریو و بدست آوردن سر نخ‌هایی جدید، توانسته طی یک هفته در سه استان یک حلقه قاچاق انسان و برده‌داری جنسی را از هم متلاشی کرده و ده‌ها نفر را دستگیر کند.
پلیس سلطنتی می‌گوید در این حمله از ۲۱ گروه مختلف این نیرو و نیز نیروهای پلیس استانی و پلیس محلی از شهرهای بری، دورها، هامیلتون، کنیگستون، لندن، نیاگارا، اتاوا، پیل، پیتربورو، تورنتو، واترلو، و یورک و چندین محل از بومیان در انتاریو و نیز مونترال، لاوال و کبک در کبک و استفاده شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دستگیری ده‌ها قاچاقچی انسان و برده‌دار جنسی در حمله پلیس سلطنتی کانادا در ۳ استان
همراه با این اعلان، "نیروی مبارزه با قاچاق انسان" (مخفف نمبقا) امروز به طور رسمی در مقر پلیس استان انتاریو در شهر "اورلیا" در شمال تورنتو راه‌اندازی شد. اعضای این نیروی ویژه از پلیس شهر "بری" و کینگستون، به همراه ۲۱ منطقه دیگر هستند. این نیرو در پی دستگیری‌های اخیر طی پروژه "وریگ" که شامل دو تحقیق جداگانه قاچاق و برده‌داری جنسی انسان است بوجود آمده که باعث همکاری مشترک و برجسته این نیروها شده است. پیچیدگی قاچاق انسان در این عملیات بیشتر در انتاریو بود. پلیس می‌گوید در ۵ ژانویه ۲۰۲۱، پلیس کینگستون تحقیقاتی را در مورد قاچاق و برده‌داری یک زن و تجاوز جنسی پیاپی به او در سراسر تورنتو، مونترال و ادمونتون از دسامبر ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۰ آغاز کرد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بازرس کارآگاه "جنیفر پاتون" از پلیس استانی انتاریو توضیح داد که پلیس کینگستون این تحقیقات را در بزرگشهر تورنتو و منطقه‌ای از ادمونتون در استان آلبرتا به پیش برد و سپس با حمایت دیگر نیروها پرونده بزرگتر و بزرگتر شد. تحقیقات گسترده‌تری انجام گرفت تا بتوان مظنونان و نیز قربانیان دیگر شناسایی شوند و شواهد کافی جمع‌آوری گردد. پروژه وریگ زیر نظر نمبقا مدیریت، و توسط واحد مبارزه با قاچاق انسان انتاریو و شعبه تحقیقات جنایی آن پیش رفت و به همین واسطه این نیرو توانست چندین قاچاق و برده جنسی شده بالقوه که در سراسر انتاریو و کبک زندگی می‌کردند را شناسایی کند. نیروی پلیس در کبک، در ارتباط با مرکز تحلیل تراکنش‌های مالی (موسوم به فین‌ترک) و گزارش‌های کانادا (اداره آمار) و اداره امنیت حمل‌ونقل هوایی کانادا توانست کمک‌های زیادی بگیرد. در نتیجه تحقیقات، ۴ مظنون در اکتبر ۲۰۲۱ دستگیر شدند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
طبق این گزارش ۴ مرد از استان کبک، به نام‌های "کارلنز جان اسلی ژاکت" (۲۱ ساله)، "کارل هنری زامور-لوئیس" (۲۳ ساله)، "رالف مارک لورن آندره" (۲۳ ساله)، و "بنسون پیر" (۲۴ ساله)، به ۴۳ جرم در قانون کیفری متهم شده‌اند از جمله قاچاق انسان؛ کسب منافع مادی ناشی از قاچاق انسان؛ کسب منفعت مادی ناشی از خدمات و برده‌داری جنسی؛ ممانعت از عمل افسر پلیس؛ جعل شخصیت به قصد اجتناب از دستگیری؛ عدم رعایت تعهدات؛ و نیز تجاوز جنسی. هر ۴ نفر در انتظار دادگاه آتی دسامبر ۲۰۲۱ و ژانویه ۲۰۲۲ در بازداشت هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
طبق آنچه در این پروژه آمده، پس از تحقیقات مشترک پلیس سلطنتی با نیرو پلیس محلی "استراتکونا" در آلبرتا و واحد مبارزه با قاچاق انسان در این استان، ده نفر نیز آنجا دستگیر شدند و تک‌تک این افراد حداقل به یک مورد "به دست آوردن خدمات جنسی برای بررسی" متهم گشتند. این پروژه در آلبرتا که در ۸ دسامبر انجام شد، افرادی را هدف قرار می‌داد که سعی در خرید رابطه جنسی داشتند. این نیرو اسامی افراد دستگیر شده در آلبرتا و نیز افراد قاچاق و برده شده جنسی را اعلان کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

نیروی پلیس می‌گوید این پیشرفت فوق‌العاده که طی کمتر از یک سال بدست آمده نتیجه پروژه "آموزش دادن مردم" و بالا بردن سطح آگاهی آنها بوده که از سال ۲۰۱۹ در انتاریو آغاز شده است. انتاریو می‌گوید می‌داند روزانه ده‌ها برده جنسی به ویژه در شمال غرب تورنتو اتفاق می‌افتد که بسیاری از آنها دانش‌آموزان دختر مدارس هستند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, December 16, 2021 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به