اداره مالیات کانادا گفت که از امروز شروع به ارسال نامه‌های "بدهی" به کسانی می‌کند که در حالی که واجد شرایط دریافت کمک ماهی ۲,۰۰۰ دلاری دولت بعلت کرونا نبودند، آنرا دریافت کرده‌اند
امروز سه‌شنبه، اداره مالیات کانادا گفت که از امروز شروع به ارسال نامه‌های "بدهی" به کسانی می‌کند که در حالی که واجد شرایط دریافت کمک ماهی ۲,۰۰۰ دلاری دولت بعلت کرونا نبودند، آنرا دریافت کرده‌اند.
اداره مالیات می‌گوید بیش از ۸.۹ میلیون کانادایی با دو برنامه کمک‌های اضطراری مالی دولت فدرال با نام‌های "سی‌آر‌ای" (CRA) و "سی‌ای‌آربی" (CERB) دریافت کردند، اما این کمک‌ها حق همه این افراد نبوده و آنها باید این وجوه را باز پرداخت نمایند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دولت کانادا بعلت کرونا ماهی ۲,۰۰۰ دلار به شما داد؟ اداره مالیات: آنهایی که واجد شرایط نبودند نامه می‌گیرند تا مبالغ را به زودی پس دهند
اداره مالیات می‌گوید این دسته از افراد می‌توانند به زودی انتظار داشته باشند که نامه‌ای دریافت کنند که به آنها می‌گوید مجبورند هر چه سریع‌تر مبالغ دریافتی را به خزانه دولت باز گردانند. به گفته اداره مالیات، پیشتر، حدود ۴۲۰,۰۰۰ نفر بطور داوطلبانه مبالغشان را باز پرداخت کرده‌اند و بیشتر کسانیکه باید وجوه دریافتی را برگردانند نیز خبردار شده‌اند. آژانس درآمد کانادا (CRA) امروز اعلام کرد که از امروز "اعلامیه‌های تعیین بازپرداخت" را ارسال می‌کند تا مردم از بدهی خود به اداره مالیات مطلع باشند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در طول همه‌گیری کرونا، دولت فدرال در ابتدا طبق برنامه (CERB) ماهیانه مبلغ ۲,۰۰۰ دلار (در واقع هفته‌ای ۵۰۰ دلار و دو هفته ۱,۰۰۰ دلار) از دولت می‌گرفتند که باید مالیات آنرا نیز پرداخت می‌کردند. سپس دولت در انتهای سال ۲۰۲۰ با تغییر نام این برنامه (CRB) و با بیرون کشیدن مالیات از آن، مبلغ پرداختی را به ماهیانه ۱,۸۰۰ دلار (در واقع هفته‌ای ۴۵۰ دلار و دو هفته ۹۰۰ دلار) رسانید و سپس این رقم از ۱۹ جولای سال ۲۰۲۱ با ۴۰ درصد کاهش به حداکثر ۱,۲۰۰ دلار در ماه (۳۰۰ دلار در هفته یا ۶۰۰ دلار هر دو هفته) رسید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اداره مالیات می‌گوید در تمام این برنامه‌ها قرار بود که مردم خودشان تعیین کنند که آیا بر اساس معیارها واجد شرایط هستند یا خیر. در چندین مورد معیارهای اعلانی این اداره روشن نبوده است. اکنون اداره مالیات در همکاری با اداره بیکاری کانادا برای بازیابی بخشی از پول‌هایی که به مردم داده شده همکاری می‌کنند. در همان ابتدا دولت گفته بود متخلفان مجبور به بازپرداخت وجوه خواهند بود و پس از کرونا وضعیت صحت یا عدم صحت درخواست‌کنندگان بررسی خواهد گردید. بیانیه اداره مالیات می‌گوید: "دولت در طول کرونا اعلام کرده که اگرچه هیچ مجازاتی برای متخلفان وجود نخواهد داشت، اما افراد باید مزایای اضطراری را که مستحق آن نبودند، بازپرداخت کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
آژانس می‌گوید هر کسی که یکی از این نامه‌ها را دریافت می‌کند اما معتقد است که واجد شرایط دریافت این مزایا بوده، بهتر است هرچه سریع‌تر برای ارائه جزئیات بیشتر با این اداره تماس بگیرد. این سازمان افزود که در دریافت بازپرداخت این مبالغ با مردم منعطف خواهد بود و هیچ سود یا جریمه‌ای در رابطه با بازپرداخت‌ها اعمال نخواهد شد اما تاکید کرد که انتظار دارد مردم وجوه را در مدت زمان معقولی باز پرداخت نمایند. این بیانیه می‌افزاید: "ما می‌دانیم که دریافت این نوع مکاتبات می‌تواند استرس‌زا باشد و البته ما همچنان متعهد به حمایت از کانادایی‌ها هستیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

نامه‌های ارسالی از امروز به دنبال هشدار وزیر کار فدرال "کارلا کوالترو" در ماه نوامبر پُست می‌شوند که گفته بود هر کسی که پرداخت‌های ۲,۰۰۰ دلاری سال ۲۰۲۰ دریافت کرده اما به قدر کافی در این برنامه نماند تا مشخص شود که این پرداخت‌ها حقش بوده، به دولت بدهکار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, May 10, 2022 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به