وی گفت: من کانادا را برای گردشگری، تحصیل یا تجارت توصیه نمی‌کنم
"اولگ استپانوف" سفیر روسیه در اتاوا مدعی است که کانادا برای هموطنانش ناامن است.
وی جمعه گذشته در مصاحبه‌ای به زبان روسی گفت: "کانادای امروز برای شهروندان روسیه کشوری بسیار خطرناک است؛ من کانادا را برای گردشگری، تحصیل یا تجارت توصیه نمی‌کنم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
سفیر روسیه در اتاوا: کانادا کشوری بسیار بسیار خطرناک برای مسافران است
استپانوف به خبرگزاری دولتی ریانووستی گفت که کانادا همچنان مردم را {بدون حکم دادگاه} تحریم می‌کند زیرا می‌خواهد بطور خودسرانه پاسخی داده باشد به درگیری‌های اوکراین. او همچنین مدعی شد که روس‌ها در کانادا مرتبا با نژادپرستی مواجه می‌شوند و از آنچه به گفته او تظاهرات روزانه در خارج از سفارت روسیه در اتاوا و کنسولگری‌های آن در مونترال و تورنتو است ابراز تاسف کرد. او گفت کانادا می‌خواهد ۲۶ میلیون دلار آمریکایی شرکت متعلق به "رومن آبراموویچ" الیگارش روسی را بر اساس یک قانون جدید، بعنوان یک فرد تحریمی مصادره کرده و به قربانیان جنگ اوکراین ببخشد. وی افزود که چنین حرکاتی به منزله حمله به "حقوق افراد و حقوق مالکیتی" آنهاست. دولت کانادا با وجود تصویب این قانون از اواخر ژانویه، تاکنون آن را به اجرا نگذاشته است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
با این حال، استپانوف اضافه کرد که اکثر کانادایی‌ها با روس‌ها خوب رفتار می‌کنند و توصیه‌های روسیه به عدم سفر به کانادا فقط درباره وجود "گانگسترهای خیابانی" و "آب و هوای نسبتا خشن" این کشور است. او همچنین مدعی شد که کانادا به روسیه اجازه نداده که کنسولگری خود را در شهر "ونکوور" باز کند و گفت در صورتی که کانادا از دنباله‌روی سیاست ایالات متحده آمریکا دست بکشد، روسیه حاضر است با این کشور مذاکره کند. اما اتاوا می‌گوید تغییر روابط بین دو کشور تنها زمانی اتفاق می‌افتد که روسیه به تهاجم خود به اوکراین پایان دهد و خسارات آن کشور را جبران کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
دولت ترودو روسیه را به ایجاد هرج و مرج در سطح جهانی متهم کرده و استپانوف را به دلیل پُست‌هایی علیه افراد دگرباش جنسی در رسانه‌های اجتماعی احضار کرده است. کانادا تاکنون بیش از ۳ بیلیون دلار کمک مالی بلاعوض به اوکراین کرده و نمی‌گوید دقیقا چقدر سلاح نیز به اوکراین داده است. "کریستینا فریلند" وزیر دارایی کانادا و معاون ترودو که اصلیت اوکراینی دارد با چندین پرواز اختصاصی به خرج کانادا هزاران اوکراینی را به کانادا آورده و حداقل برای سه ماه، مخارج آنها را نیز از بودجه کشور تامین می‌کند. دولت ترودو ده‌ها فرد روسی را نیز به دلیل حمله روسیه به اوکراین تحریم کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
 
روسیه: کوکتل مولوتف به سفارت ما در کانادا پرتاب شده است
سال گذشته، روسیه سفیر کانادا در مسکو را احضار کرد و گفت که پلیس سلطنتی کانادا و نیز وزارت امور خارجه به "نگرانی‌های امنیتی در رابطه با سفارتخانه و کنسولگری این کشور اهتمام کافی نشان نداده زیرا اجازه داده که شخصی یک "کوکتل مولوتف" را از پیاده‌رو پارک کناری و روی دیوار سفارت روسیه در اتاوا به داخل سفارتخانه پرتاب کند. با اینکه این ویدئو توسط روسیه پخش شده اما کانادا از تایید و اظهار نظر در مورد آن خودداری می‌کند و می‌گوید پلیس سلطنتی در حال تحقیق در مورد این "ادعای چنین حمله‌ای" است.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

تابستان گذشته، عده‌ای یک دوچرخه را به رنگ‌های آبی و زرد (پرچم اوکراین) درآوردند و هفته‌ها به بیرون سفارت روسیه در کانادا بستند تا اینکه در ۱۶ آگوست یک گروه دیگر روی آن را با اسپری رنگ، مشکی کردند. همین گروه در ادامه یک Z بزرگ را در پیاده‌رو و تیر چراغ‌های نزدیک سفارتخانه روسیه نقاشی کردند که نشان دهنده حمایت آنها از حمله روسیه به اوکراین است. یکی از رهگذران عکس‌هایی از این گروه منتشر کرد که به نظر می‌رسد با خودروی این گروه پلاک دیپلماتیک داشته است و در پاسخ استپانوف در مصاحبه هفته گذشته خود گفت که کانادایی‌ها می‌توانند برای اثبات این "اتهام" از همه خودروهای دیپلماتیک روسیه عکس بگیرند و با آن عکس مقایسه کنند.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, February 13, 2023 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به