با این قانون، برای شهروند شدن سه روش وجود خواهد داشت
دولت فدرال کانادا می‌گوید با توجه به اظهارات مردم در مورد اصلاحیه‌های مقررات شهروندی، تصمیم گرفته تا متقاضیان بتوانند سوگند شهروندی خود را از طریق "یک راه‌حل امن آنلاین، بدون حضور قاضی" بخورند.
بدین شکل آنهایی که می‌خواهند کانادایی شوند به زودی علاوه بر گزینه شرکت در مراسم شهروندی، گزینه آنلاین را نیز خواهند داشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
مهاجران می‌توانند از امسال سوگند شهروندی کانادا را آنلاین به جا آورند و مراسم شهروندی صرف نظر کنند
بر اساس توضیحات منتشر شده، افزودن گزینه سوگند به صورت آنلاین بدون حضور قاضی می‌تواند سه ماه زمان شهروند شدن مردم را کاهش دهد. کلیه روندهای مهاجرتی کانادا از پذیرش درخواست‌ها تا شهروندی، ماه‌هاست تحت فشار شدید و پرونده‌های تلنبار شده قرار دارد و دولت در حال بررسی کلیه گزینه‌هایی ممکنه برای کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌ها، از جمله درخواست شهروندی است. دولت می‌گوید که سوگند در مراسم حضوری شهروندی معمولا در ساعات کاری برگزار می‌شود و حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشد و روندی زمان‌بَر است. در بیانیه تحلیلی آن آمده است: "بسیاری از مردم برای شرکت در مراسم شهروندی مجبورند از سر کار خود مرخصی بگیرند که لزوما توسط کارفرمایان پرداختی به آنها نمی‌شود".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این پیشنهاد، امکان انعطاف‌پذیرانه‌تری در ارائه خدمات به مردم و ارتقای جامعه را خواهد داد تا آنها بتوانند به شیوه‌ای که برایشان مناسب‌تر است این کار را انجام ‌دهند و حتی این کار را در زمانی که برایشان راحت‌تر است به انجام برسانند. از سال ۱۹۴۷، ادای سوگند شهروندی آخرین مرحله برای اخذ تابعیت به عنوان یک شهروند کانادایی بوده است. این مراسم شامل ایستادن در مقابل یک قاضی شهروندی و سوگند وفاداری به پادشاه (یا ملکه) و همه وارثان و جانشینان اوست در حالی که تعهد به رعایت قوانین کانادا نیز در این سوگند ادا می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
این مراسم حضوری هنگامی که با موج شیوع کووید در سال ۲۰۲۰ مواجه شد، تبدیل به مراسم مجازی و ویدئویی شد. با این حال دولت فدرال می‌گوید تا اکتبر ۲۰۲۲، تعداد ۳۵۸,۰۰۰ درخواست شهروندی عقب افتاده دارد و متقاضیان از زمان درخواست تا ادای سوگند، ۲۴ ماه منتظر مانده‌اند. طبق این طرح، هر فرد دارای انتخاب خواهد بود و سوگند آنلاین اجباری نمی‌شود، بعبارت بهتر آنهایی که دوست دارند به روش سنتی و حضوری در مقابل یک قاضی، یا بصورت حضوری آنلاین و زنده در مقابل قاضی سوگند بخورند، همچنان امکان این کار را خواهند داشت. در صورت تصویب، انتظار می‌رود این طرح در ژوئن (جون) ۲۰۲۳ (امسال) اجرایی شود. مردم می‌توانند نظرات خود را در این رابطه و در طول دوره مشاوره که از امروز تا ۲۷ مارس (مارچ) ادامه دارد، در وب‌سایت Canada Gazette اعلان کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
 
مخالفان و موافقان چه می‌گویند؟
اما همه با این پیشنهاد موافق نیستند، از جمله وزیر سابق شهروندی و مهاجرت "کریستوفر الکساندر". کریستوفر روز دوشنبه در توییتر نوشت: "این دولت با کنار گذاشتن ویژگی چند صدساله شهروندی در کانادا، تعهد متزلزل خود برای حفاظت از نهادهای دموکراتیک، امنیت ملی، دفاع ملی و حاکمیت قانون کانادا را بیشتر تضعیف می‌کند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


اما "استیون مورنز" وکیل مهاجرت در "ونکوور" امروز سه‌شنبه گفت اگر سوگندهای آنلاین بتواند پردازش پرونده‌های تلنبار شده را سرعت بخشند، می‌توانند گزینه خوبی باشند، به‌ویژه برای کسانی که کارت اقامت دائم آنها در حال انقضاست. وی افزود: "من معتقدم سوگند شهروندی معنادار است و مطمئن هستم که بسیاری از مردم به انجام آن بصورت حضوری ادامه خواهند داد. با این حال، اگر این مراسم سه ماه مردم را جلو اندازند می‌تواند کمک حال مردم و نیز سیستمی باشد که با کارت‌های اقامت منقضی شده بسیاری روبرو هستند. بنابراین، من موافقم که این امر اختیاری شود".

بیشتر بخوانید:

از سری مصاحبه‌های زنده و حضوری ایران استار با وزرای استانی و فدرال کانادا و مک‌ناتون بیشتر بخوانید:

از سری افتضاح در اداره مهاجرت، بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, February 28, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به