پلیس به هر کسی که اطلاعاتی برای یافتن مکان الناز داشته باشد، ۱۰۰,۰۰۰ دلار جایزه می‌دهد
امروز پنجشنبه، اندکی پس از ساعت ۱۰ صبح، پلیس اعلان کرد که یک سال پس از ربوده شدن الناز حاج‌تعمیری از خانه بستگانش از ساحل "واساگا" در انتاریو، به هر کسی که اطلاعاتی برای یافتن مکان الناز داشته باشد، ۱۰۰,۰۰۰ دلار جایزه می‌دهد.
در انتهای این اعلان پلیس تصاویر کشیده شده از دو مظنون از سه مظنونی که الناز را ربوده‌اند را در اختیار عموم گذاشت
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تغییر بزرگ در پرونده دزدیده شدن الناز حاج تعمیری: پلیس ۱۰۰ هزار دلار جایزه گذاشت و تصویر ربایندگان را برای عموم منتشر کرد؛ مادر و خواهرش بیانیه دادند
"مارتین گراهام" از اداره پلیس استان انتاریو گفت: "خانواده الناز از نبودش غمگین هستند و یک سال گذشته را با پاسخ‌های بی‌جوابی گذرانده‌اند. ما نمی‌توانیم دردی که آنها دارند می‌کشند را تصور کنیم. مبلغ جایزه یافتن الناز از طریق پلیس استانی انتاریو و پلیس منطقه‌ای یورک تامین شده است". پلیس انتاریو می‌گوید که الناز ۳۷ ساله ایرانی‌الاصل ساکن کانادا که اخیرا از کار در حمل‌ونقل بین‌المللی به کیک‌سازی مشغول شده بود، توسط سه مرد ساهپوست نقابدار با لباس مبدل پلیس در شب ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ از خانه یکی از بستگانش در "واساگابیچ" دزدیده شده است. هنوز دزدان درخواستی برای تحویل الناز اعلان نکرده‌اند. پیش از آن نیز دو مرد در پارکینگ آپارتمان الناز وی را به شدت با ماهی‌تابه مجروح کرده بودند که اکنون شناسایی و دستگیر شده‌اند. الناز پس از این حمله و بنا به درخواست پلیس برای مخفی شده موقت به خانه واساگا نزد اقوامش رفته بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مارتین می‌گوید سه نفری که الناز را ربوده‌اند سوار یک خودرو شاسی بلند لکسوس آر ایکس۳۵۰ سفید رنگ مدل بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ بود که از آن زمان نه دیده شده و نه خبری از آنها و الناز بدست آمده است. "محمد لیلو" ۳۵ ساله دوست پسر سابق الناز که مدتی با وی در کار نیز شریک بوده هم اواسط سال گذشته دستگیر و متهم به حمله و دزدی او شده بود. محمد پیشتر یک کارآگاه را نیز برای زیر نظر داشتن الناز استخدام کرده بود و حتی به خانه واساگا نیز فرستاده بود. مارتین افزود: "کوچک‌ترین اطلاعات در این رابطه، مثل همیشه، ممکن است بتواند خانواده‌ای را که مضطرب و مستاصل از پاسخ هستند، نجات دهد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
وی افزود که طی ۳۲ سالی که افسر پلیس بوده هرگز چنین پرونده‌ای را ندیده است. او گفت: "یک زن که درگیر جرم و جنایت نیست، به معنای واقعی کلمه با خشونت از خانه‌اش بیرون کشیده و دزدیده می‌شود و طی یک سال هم چیزی از او دیده یا شنیده نمی‌شود. این بسیار نادر و ناراحت کننده است". وقتی از گراهام پرسیده شد که آیا او معتقد است الناز هنوز زنده است یا خیر، گفت که نمی‌داند و چنین ادامه داد: "بزرگترین امید من این است که او زنده باشد. بزرگترین ترس من این است که او زنده نباشد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
بیانیه مادر و خواهر الناز
مارتین بیانیه فریبا، مادر الناز که در ایران زندگی می‌کند را به شرح زیر خواند: "هیچ چیز به اندازه این فکر بر روح ما سنگینی نمی‌کند که ممکن است هرگز نفهمیم چه اتفاقی برای الناز افتاده است. می‌دانیم افرادی هستند که اطلاعاتی دارند و ممکن است در فکر آینده باشند. دعا می‌کنیم کار درست را انجام دهید و ما را از این رنج برهانید و عدالت را برای الناز برقرار کنید". از سوی دیگر "آیسا" خواهر الناز نیز دیروز چهارشنبه طی بیانیه‌ای از شهر "ملبورن" در استرالیا گفت: "ما همیشه فکر می‌کنیم که او زنده است، که ما می‌توانیم او را روزی ببینیم و بغل کنیم".
 
تصویر ربایندگان الناز
پلیس تصویر و طرح‌های کشیده شده از دو نفر از سه مرد نقابداری که الناز را ربوده‌اند، را بر اساس جزئیات ارائه شده توسط دو شاهد عینی ربوده شدن و همچنین توضیحات کتبی مختصری گزارش پلیس منتشر کرد. مارتین گفت: "اگرچه تصاویر به دلیل پوشیدن ماسک توسط مظنونان محدود شده اما لطفا به چشم‌ها و ویژگی‌های آنها نگاه کنید. آیا در میان شما کسی هست که این مردان را بشناسد؟ اگر هست، لطفا هرچه سریعتر با پلیس تماس بگیرید".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

مارتین افزود که هر سه این مردان ژاکت‌های تیره پوشیده بودند و روی جلیقه‌هایشان علائم تقلبی پلیس گذاشته و کلاه‌های ماسکی آنها تزئینات سفیدی داشت که روی بینی و دهان آنها را نیز می‌پوشاند. آنها همچنین نشان‌های جعلی پلیس را با زنجیر به دور گردن خود انداخته بودند.

همه اخبار کامل و دقیق الناز را اینجا بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, January 12, 2023 - 13:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به