دیویس در بیوگرافی خود می‌گوید که اهل منطقه "فینچ غربی" است و اولین آلبوم کوتاه موسیقی او در سال ۲۰۱۸ با عنوان به لوکس بودن اعتماد کن منتشر شده است
ربوده شدن تکان‌دهنده "الناز حاج‌تعمیری" برای مردم و پلیس تبدیل به یک معما شده، معمایی دلخراش با پیچش‌ها و شخصیت‌های عجیب و غریب که بیشتر به داستان‌های جنایی "آگاتا کریستی" می‌ماند تا یک ربودن ساده در بزرگ‌شهر تورنتو.
اما تحقیقاتی که برای ماه‌ها با سرعت حلزونی جلو می‌رفت، طی سه روز گذشته، به سرعت تغییر کرده، و همه از آنجایی شروع می‌شود که...
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پلیس امروز هویت کامل یکی از دزدان الناز حاج‌تعمیری را افشا کرد: "توروبرد" خواننده کانادایی
در طول هفته گذشته، دو اتفاق مهم در تحقیقات ربوده شدن الناز ۳۷ ساله در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ از خانه‌ای در منطقه توریستی ساحل "واساگا" رخ داد. روز چهارشنبه پلیس منطقه‌ای یورک اعلام کرد که مرد پنجم در ارتباط با حمله به الناز که تنها سه هفته قبل از ربوده شدن وی صورت گرفته بود، دستگیر شده است. "آکاش رانا" ۲۵ ساله، اهل منطقه "دلتا" از استان "بریتیش کلمبیا" که متهم به حمله شدید با ماهی‌تابه و توطئه برای ارتکاب یک جرم قابل کیفرخواست، شده است. اما فقط یک روز بعد بود که کارآگاهان پلیس انتاریو اعلام کردند که برای اولین بار در رابطه با آدم‌ربایی الناز شخصی به نام "دیشون دیویس" ۳۵ ساله را متهم می‌کنند که یکی از سه رباینده الناز است. بجز وی یک مرد و یک زن دیگر نیز عکس‌هایشان در ماه گذشته منتشر شده بود که با لباس مبدل پلیس اقدام به دزدیدن الناز کرده بودند. اما پلیس امروز اسم کامل وی را منتشر کرده: "دیشون توروبرد دیویس"، خواننده رپ تورنتویی.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

از قضا، یکی از آلبوم‌های تلفیقی که دیویس در آن ظاهر شد، اسمش "فردی تحت تعقیب پلیس در کل کاناداست (Canada’s Most Wanted). دیویس در بیوگرافی خود ادعا می‌کند که اهل منطقه "فینچ غربی" است. اولین آلبوم کوتاه موسیقی او در سال ۲۰۱۸ با عنوان "اعتماد نعمت است" (Trust Is A Luxury) نام دارد که ظاهرا نقل قولی از نویسنده ترانه آن "ای‌ام فارستر" است. انجمن "هیپ‌پاپ" کانادا می‌گوید: "مشهوریت توروبرد از محدوده شهر تورنتو خارج شده و در واقع اعتماد نعمت است باعث شناخته شدن وی گشته است". این آلبوم کوچک او ۷ آهنگ دارد که به قول این انجمن "دارای جنسی بسیار غنی‌ست و واقعا به حال و هوای آلبوم‌های کوچک افزوده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
یکی از منتقدین این انجمن می‌گوید: "برخی از طرفداران وی احتمالا امیدوار بودند که این آلبوم وی کامل باشد، اما می‌توان حدس زد که توروبرد برنامه‌ای بسیار بیشتر از یک آلبوم کوچک در سال ۲۰۱۸ داشته است. در مجموع، آلبوم اعتماد نعمت است، آلبومی‌ست که باعث تحول در زندگی هنری این هنرمند تورنتویی شده که مطمئنا او را به سمت فرصت‌های جدیدی هدایت می‌کند". اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق افتاده باشد. یکی از افرادی که روی "رددیت" (Reddit) به کار تفسیر خبر می‌پردازد می‌گوید: "رشد حرفه‌ای او در موسیقی رپ بسیار ضعیف است، زیرا او بیش از حد برای ساخت موسیقی کُند عمل کرده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
چه چیزی او را لو داده است؟
و اکنون پلیس‌ها بدنبال شکار دیویس هستند آنهم در یکی از برجسته‌ترین تحقیقات پلیسی در استان انتاریو و یا حتی کانادا در سال‌های اخیر. چیزی که کارآگاهان را به شناسایی دیویس سوق داد، انتشار چهار عکس در ماه فوریه بود که در آن سه عکس از سه رباینده منتشر شده بود و یک نقاشی از دو نفر آنها. پلیس می‌گوید که به لطف "توجه و حمایت عمومی و مردمی" و با این عکس‌ها دیویس شناسایی شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

بازرسان می‌گویند که همچنان به دنبال کمک مردم برای شناسایی یک مرد و یک زن دیگر در این عکس‌ها هستند که با دیویس، الناز را دزدیده‌اند. پلیس معتقد است همه این مظنونان در منطقه بزرگ‌شهر تورنتو پنهان شده‌اند. پلیس می‌گوید جایزه ۱۰۰,۰۰۰ دلاری، هنوز برای هر کسی که اطلاعاتی داشته باشد که به محل اختفای الناز منجر شود موجود است و از مردم خواست تا اگر اطلاعی در این زمینه دارند، سریعا با پلیس تماس بگیرند.

همه اخبار کامل و دقیق الناز را اینجا بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, March 9, 2023 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به