سه نفر بالا ربایندگان الناز هستند و دو نفر پایین با این پرونده ارتباط دارند
امروز طی یک ایمیل به دفتر ایران استار، پلیس انتاریو تصاویر جدیدی از ۳ مظنون مرتبط با ربوده شدن الناز حاج‌تعمیری را در اختیار عموم گذاشت. آنچه قبلا پلیس از این سه نفر منتشر کرده بود، نقاشی بود. اکنون به این جمع دو نفر دیگر نیز اضافه شده‌اند.
پلیس برای اطلاعاتی که منجر به پیدا شدن الناز شود، یکصد هزار دلار جایزه تعیین کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پلیس تورنتو برای اولین‌بار عکس ۵ نفر شامل ۳ دزد الناز حاج‌تعمیری را منتشر کرد
پلیس استانی انتاریو مجموعه‌ای از عکس‌های جدیدی از افرادی را منتشر کرد که به گفته آنها به عنوان مظنون ناپدید شدن الناز در ساحل "واساگا" در سال پیش هستند. پلیس این سه نفر را "تحت تعقیب" اعلان کرده و می‌گوید الناز حاج‌تعمیری در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ به زور از خانه‌ای در "تریل‌وود پ‌لیس" که در پی حمله خشونت‌آمیز هفته‌ها قبلش در ریچموندهیل مخفی شده بود، بیرون کشیده و ربوده شد. از آن زمان تاکنون هیچ اثری از الناز یا دزدان در دسترس نیست. امروز پنجشنبه، پلیس تصاویر جدیدی منتشر کرد و افزود که از این ۳ مظنون سیاهپوست که خودشان را بجای پلیس جا زده بودند، ۲ نفر مرد و یک نفر زن، هستند و آنها را "در ارتباط مستقیم با آدم‌ربایی" توصیف کرده است. این سه نفر سیاهپوست هستند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس می‌گوید این تصاویر در کبک گرفته شده‌اند، اما تحقیقات نشان می‌دهد که این سه نفر از اهالی انتاریو هستند. گروهبان "مارتین گراهام" گفت: "من می‌خواهم تأکید کنم که ما مطمئنا معتقدیم این افراد از استان انتاریو هستند اگرچه عکس‌ها در استان کبک گرفته شده است". بازرسان برای شناسایی مظنونان خواستار کمک مردم شدند گفتند از هر کسی که اطلاعاتی در این زمینه در اختیار دارد می‌خواهند با پلیس تماس بگیرد و البته مجددا یادآوری کردند که یک جایزه ۱۰۰,۰۰۰ دلاری مشترک از طرف پلیس استان انتاریو و پلیس منطقه‌ای یورک برای هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل اختفای الناز داشته باشد را تقدیم خواهند کرد. مارتین گفت: "هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه این مظنون‌ها برای مردم خطرناک باشند، وجود ندارد، اما ما هر کسی را که این تصاویر را می‌بیند و اینها را شناسایی می‌کند، تشویق می‌کنیم تا بلافاصله با پلیس تماس بگیرد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پیشتر، "محمد لیلو" دوست پسر سابق الناز در رابطه با آدم‌ربایی و حمله به الناز در ریچموندهیل با اتهامات جنایی روبرو شده و در بازداشت بسر می‌برد. دو نفر نیز که با ماهی‌تابه در پارکینگ آپارتمان الناز به وی حمله کرده بودند نیز قبلا شناسایی و یکی یکی دستگیر شده و اکنون متهم به حمله به الناز هستند. محمد در کبک دستگیر شد و دو حمله کننده به نام‌های "ریاست سینگ" و "هارشدیپ بینر" نیز در انتاریو دستگیر شده‌اند. مارتین در ادامه درباره خانواده الناز گفت: "همدردی‌های من و افکار من با آنهاست. یک روز دیگر نیز گذشت بدون اینکه آنها بدانند چرا و چه بر سر الناز آمده است. واقعا آنها سزاوار هستند که بدانند او کجاست و چرا این اتفاق برای یک دختر، خواهرزاده و خواهر بی‌گناهشان افتاده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
خانواده الناز نیز امروز در بیانیه‌ای گفتند: "از پلیس انتاریو برای تلاش بی‌وقفه برای آوردن الناز به خانه سپاسگزاریم. لطفا به آن‌ها کمک کنید تا این پرونده را حل کنند".
 
دو مرد سفیدپوست جدید در پرونده
علاوه بر این، پلیس تصاویری از یک یا احتمالا دو فرد که در دسامبر ۲۰۲۱ در تورنتو وسایل نقلیه اجاره کرده بودند را نیز منتشر کرده است. پلیس می‌گوید این دو نفر مظنون به ربودن الناز نیستند، اما پلیس مایل است تا با آنها صحبت کنند، زیرا آنها احتمالا اطلاعات دارند که با پرونده الناز مرتبط است. این دو نفر سفید پوست هستند و پلیس نگفت که بابت شناسایی این دو نفر مبلغی را پرداخت خواهد کرد یا خیر.
مارتین گفت که پلیسی که روی این پرونده کار می‌کند، معتقد است که افراد بیشتری در مورد آنچه ۴۰۰ روز پیش هنگام ناپدید شدن الناز رخ داده، اطلاعات دارند اما چیزی نمی‌گویند و افزود: "من همیشه گفته‌ام که افرادی هستند که می‌دانند چرا الناز ربوده شد، چگونه او را ربودند، و موضوع این دزدیدن چیست. افراد زیادی هستند که ما معتقدیم این اطلاعات را می‌دانند. ما از همه آنها می‌خواهیم تا با ما تماس بگیرند. اگر کسی از محل الناز خبر دارد بیایید جلو و بگوید، ثواب دارد".
 
تماس با پلیس
هرکسی که اطلاعاتی در این مورد دارد لطفا با شماره غیر اورژانسی پلیس و یا سازمان مبارزه با جرائم با شماره‌های زیر ویا لینک زیر آن تماس بگیرید:

1-888-310-1122 / 1-800-222-8477

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

https://ontariocrimestoppers.ca/submit-a-tip/submit-a-tip

همه اخبار کامل و دقیق الناز را اینجا بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, February 16, 2023 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به