دادگاه قبلا حکم به پرداخت خسارت داده و با گذشت زمان پلیس و دادگستری برای ضبط اموال سراغ ام‌کلثوم رفته بودند
در هفته گذشته، بازداشت و ضرب و شتم یک دیپلمات سنگالی توسط پلیس کبک در حالی رخ داد که حتی یک مامور ضبط اموال نیز در محل اقامت وی در تلاش برای توقیف اموالش با حکم دادگاه ایستاده بود.
یک دادگاه در کبک در ژوئن امسال به "ام‌کلثوم سال" دستور داد که باید دقیقا ۴۵,۳۴۷.۹۵ دلار به صاحبخانه سابق خود بابت خسارات وارده به خانه مبله‌ای که از اول نوامبر ۲۰۱۸ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۰ در آن اقامت کرده بود بپردازد. ام‌کلثوم از پرداخت این خسارت سر باز می‌زد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پلیس کبک، ام‌کلثوم دیپلمات سنگالی بدهکار ۴۵,۰۰۰ دلاری به صاحبخانه‌اش را با ضرب و شتم دستگیر کرد
بنا به شکایت صاحبخانه از ام‌کلثوم، دادگاه متوجه شد که وی باعث راه افتادن آب در منزل شده بود که در نتیجه به ساختمان آسیب رسیده، و همچنین نحوه استفاده او از ملک، مالک آن، "میشل لما" را مجبور کرده بود که بیشتر اثاثیه خانه را تعویض کند. "آنی آ. لاوردور" قاضی این پرونده در حکم خود نوشت: "تصاویر خود گویای همه چیز است. مبلمان پر از سوسک شده، تکه‌هایی از مبلمان خراشیده شده، برخی گم شده‌اند و همه چیز کثیف شده است". بر اساس رای لاوردور، میشل حکم تقریبا ۱۳,۵۰۰ دلار برای آسیب ساختمان خانه و ۲۳,۰۰۰ دلار برای جایگزینی مبلمان و همچنین چند هزار دلار دیگر بابت سایرخسارات، از لما برای جبران این خسارات را دریافت کرد. سوابق دادگاه نشان می‌دهد که بدهی پرداخت نشده بود تا اینکه در ۲ آگوست یک وکیل دادگستری به محل سکونت جدید "ام‌کلثوم" که به شهر "گاتینو" در کبک نقل مکان کرده بود رفت تا اموال مرتبط با بدهی او را ضبط کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بر اساس اطلاعات پایگاه داده دولت فدرال از هیئت‌های خارجی، ام‌کلثوم مشاور اول سفارت جمهوری سنگال در اتاوا است. وزارت امور خارجه سنگال مدعی شده است که این دیپلمات پس از دستبند زدن و ضرب و شتم توسط پلیس در بیمارستان بستری شده است. ناظر مستقل پلیس کبک روز دوشنبه گفت که تحقیقاتی را درباره این حادثه آغاز کرده است. پلیس "گاتینو" گفته که آنها برای کمک به یک ضبط کننده اموال از وزارت دادگستری به محل اقامت ام‌کلثوم فراخوانده شده‌اند و یک زن دیپلمات را پس از اینکه به صورت یک افسر پلیس سیلی زده را دستگیر کرده‌اند. پلیس می‌گوید که این زن پس از گاز گرفتن یک افسر دیگر، طی کشمکی زمین خورده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
وزارت خارجه کانادا این واقعه را "غیرقابل قبول" توصیف کرد و افزود که کنوانسیون وین در رابطه با روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ که کانادا هم آنرا امضا کرده به دیپلمات‌ها در مقابل هر نوع بازداشت یا دستگیری مصونیت می‌دهد. "ژیل ریوارد"، سفیر سابق کانادا در سازمان ملل و هائیتی گفت که در حالی که او دقیقا نمی‌داند در جریان حادثه ۲ آگوست چه اتفاقی افتاده، اما برخی از دیپلمات‌ها می‌توانند رفتار پرخاشگرانه‌ای داشته باشند، زیرا معتقدند هیچ عواقبی برای اقدامات آن‌ها وجود نخواهد داشت. ژیل گفت: "دیپلمات‌ها می‌توانند پرخاشگر باشند زیرا می‌دانند مصونیت دارند، بنابراین معتقدند که هر کاری را که بخواهند می‌توانند انجام دهند. در حالی که قرار نیست پلیس رسما یک دیپلمات را دستگیر کند، ممکن است یک افسر پلیس فردی را که منتظر تأیید وضعیت دیپلماتیک او هستند، دستبند بزند، اما اگر بعد از آن، آن شخص نشان دهد که دیپلمات است، معمولا باید آزاد گردد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ژیل گفت: "در سال ۲۰۰۱، یک دیپلمات روسی هنگام رانندگی در اتاوا با یک زن تصادف کرد و او را کشت. دولت کانادا از روسیه خواست مصونیت دیپلمات را لغو کند تا بتوانند او را در کانادا متهم کنند، اما روسیه نپذیرفت و افزود که تنها گزینه کانادا در این مورد، اخراج دیپلمات است". وی افزود که او فکر نمی‌کند حادثه ۲ آگوست به اندازه‌ای جدی باشد که به روابط بسیار خوب کانادا با سنگال آسیب برساند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

سفارت سنگال در اتاوا، به ایمیلی که بعدازظهر سه‌شنبه برای درخواست اظهار نظر ارسال شده بود پاسخی نداد اما در اعلامیه‌ای گفت که پلیس یک دیپلمات این کشور را "کتک" زده است. تماس مستقیم با سفارت نیز بی‌پاسخ مانده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 10, 2022 - 06:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به