لیبرال‌ها می‌گویند یک سال پس از شکست انتخابات تاریخی خود، حدود 1000 نفر به حزب آنها پیوسته‌اند
ترجمه ایران استار - اعضای لیبرال انتاریو تصمیم گرفتند که از یک سیستم جدید برای چگونگی انتخاب رهبر بعدی خود استفاده نکنند.
اعضای شورا در کنفرانس روز شنبه خود در "می‌سی‌ساگا" سیستم یک عضو و یک رای را به بحث و رای‌گیری گذاشتند. برای تصویب این معیار نیاز بود که دو سوم اعضا به آن رای مثبت دهند ولی این طرح فقط حمایت 57 درصد اعضا را به دست آورد، بنابراین تا 7 مارس 2020 این حزب از قانون قبلی استفاده خواهد کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
مقامات حزب می‌گویند یک سال پس از شکست انتخابات تاریخی خود، حدود 1000 نفر به حزب آنها پیوسته‌اند. دسته‌های احزاب (دلیگیتز) بسیار بزرگ هستند و به مسائل زیادی رسیدگی می‌کنند ولی در طول مدت این دسته‌ها جذابیتشان را برای اعضاء از دست داده‌اند. به همین دلیل لیبرال‌ها در صدد تغییر سیستم رای‌گیری از دسته‌ها به افراد بودند، این مشکل در احزاب دیگر نیز به چشم می‌خورد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

وزیران سابق کابینه، "استیون دل دوکا" و "مایکل کوتو" گفتند که در انتخابات رهبری بعدی به همراه "الوین تدجو" شرکت خواهند کرد؛ "میتزی هانتر" وزیر سابق کابینه نیز گفته است که وی به طور جدی در حال بررسی شرکت کردن یا نکردنش در انتخابات رهبری است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 12, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به