پل کالاندرا، وزیر امور شهری و مسکن انتاریو با لایحه جدید، علاوه بر بازگرداندن این زمین‌ها به کمربند سبز گفت هر تغییری در آینده در این کمربند سبز باید از طریق مجلس انتاریو انجام شود
دولت فورد امروز دوشنبه قانونی را به مجلس برد که بر اساس آن چندین قطعه زمین ثروتمندان در کمربند سبز انتاریو که قبلا با اعمال نفوذ، برای ساخت و ساز انبوه در نظر گرفته شده بودند، به منطقه کمربند سبز حفاظت شده بازگردانده می‌شوند.
این تصمیم دولت که خلاف قول "داگ فورد" نخست وزیر این استان در انتخاباتش بوده، تبدیل به یک رسوایی شده که تاکنون سه وزیر دولت از پُست‌های خود استعفا داده‌اند. البته بازرس انتاریو می‌گوید که خود فورد در جریان این اعمال نفوذ و تغییر قوانین نبوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
 
رسوایی تبدیل زمین‌های ثروتمندان در کمربند سبز انتاریو به ساختمان: فورد زمین‌ها را به کمربند بازگرداند
"پل کالاندرا"، وزیر امور شهری و مسکن این استان که قبلا سخنگوی مجلس نیز بوده، ماه گذشته لایحه ایجاد تغییراتی در محدوده کمربند سبز را اعلان کرده بود و گفته بود علاوه بر بازگرداند زمین‌های اعلان شده قبلی برای ساخت و ساز به کمربند، حفاظت از این کمربند سبز را با تدوین مرزهای آن تقویت خواهد کرد. لایحه جدید اعلان شده وی می‌گوید که هر تغییری در آینده در این کمربند سبز باید از طریق مجلس انتاریو انجام شود و صرفا با تغییر مقررات در یک وزارتخانه، آنچنان که قبلا در وزارت شهری و مسکن انجام شده بود، قابل اجرا نخواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
در نوامبر ۲۰۲۲، دولت انتاریو اعلام کرد که ۷,۴۰۰ هکتار از فضای سبز حفاظت شده را از لیست حفاظت خارج کرده و آن را برای انبوه‌سازی، آزاد کرده که این اعلام شوکه کننده بود زیرا نخست وزیر قبلا قول داده بود که به کمربند سبز دست نزند. حسابرس کل و کمیسر یکپارچگی پس از اینکه رسانه‌ها گفتند که ممکن است برخی از ثروتمندان ساختمان‌ساز در مورد این تصمیم دخالت داشته باشند، تحقیقاتی را آغاز کردند. حسابرس کل دریافت که فرآیند تصمیم‌گیری "به‌نفع توسعه‌دهندگان خاصی بوده، فاقد شفافیت بوده و تأثیرات زیست‌محیطی، کشاورزی و مالی را در نظر نگرفته است". صاحبان ۱۵ مورد زمین انتخاب شده از طریق دخالت و اعمال نفوذ روی رئیس دفتر وزیر شهری و مسکن انتاریو و با تغییراتی در قانون موفق می‌شدند بیش از ۸.۳ میلیارد دلار افزایش ارزش ملک خود را داشته باشند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
پس از افشای این موضوع، فورد در ماه سپتامبر از تصمیم خود برای تغییر کاربری این ۷,۴۰۰ هکتار از زمین کمربند سبز به ساخت و ساز انبوه، عقب نشینی کرد و گفت که تصمیم وی اشتباه بوده است اگرچه نیت دولت او تبدیل زمین‌هایی برای ساخت ۱.۵ میلیون خانه در سراسر استان تا سال ۲۰۳۱ بوده است. امروز و در نهایت، پس از تقریبا یک سال اعتراض عمومی دولت فورد تصمیم به بازگرداندن این ۱۵ قطعه زمین به کمربند سبز گرفت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
کالاندرا قبلا گفته بود که استان انتاریو به مالکان این زمین‌ها بابت بازگرداند زمین‌ها به کمربند سبز،  غرامتی پرداخت نمی‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا غرامت از نوع دیگری به آنها پرداخت می‌شود یا خیر. برخی از این پولداران، پس از رو شدن این اعمال نفوذ در صدد فروش زمین‌هایشان برآمدند که هنوز مشخص نیست آیا برخی از این زمین‌ها فروخته شده‌اند یا خیر.
پلیس سلطنتی کانادا هفته گذشته گفت که بعلت مهم بودن این موضوع، تحقیقاتی را به‌طور رسمی در مورد این معاملات آغاز کرده است. فورد بارها گفته است که مطمئن است هیچ جرم جنایی اتفاق نیفتاده و از روند دولتش دفاع کرده است. این تحقیقات پس از گزارش "بانی لیسیک" حسابرس کل انتاریو انجام شد که نشان داد بیش از ۹۰% از زمین‌هایی که قرار بود از کمربند سبز به ساخت و ساز انبوه اختصاص یابند متعلق به ساختمان‌سازان متمولی بودند که با "رایان آماتو" رئیس دفتر "استیو کلارک" وزیر مسکن وقت مرتبط بودند و آماتو برای واجد شرایط شدن آن زمین‌ها تغییراتی در قانون داده بود. این تغییرات باعث افزایش ۸.۳ میلیارد دلاری ثروت این ثروتمندان می‌شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


کلارک و آماتو هر دو در پی این گزارش و نیز گزارشی که در آن کمیسر یکپارچگی استان متوجه شد وزیر مسکن قوانین اخلاقی را نقض کرده، با مقاومتی کوتاه استعفا دادند. دفتر حسابرسی کل اکنون تحقیقاتی را درباره تعاریف نوع کاربری و توانایی وزیر در تغییر نوع کاربری آغاز کرده است. با قوانین سابق، دولت اجازه می‌داشت تا قوانین کاربری شهرداری‌های محلی را زیر پا بگذارد و طرح‌های توسعه را پیش ببرد. بنظر می‌رسد نتیجه گزارش آتی حسابرس کل این حق وتوی دفتر وزیر را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, October 16, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به