شرح عکس: عکس‌هایی از خواهران حسین زاده که اصالتا اهل سیستان و بلوچستان هستند و سال‌هاست در کانادا زندگی می‌کنند در حالی که با لباس بلوچی بسکتبال بازی می‌کنند در مجله ووگ منتشر شده‌ است
ایران استار: صعود دلار کانادا در برابر دلار آمریکا، عکس‌هایی از بسکتبال بازی سه دختر ایرانی با لباس بلوچ در کانادا و رویایی قریب الوقوع والیبال ایران و کانادا از جمله مطالبی است که در رسانه‌های ایران منتشر شده است.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
صعود دلار کانادا در برابر دلار آمریکا
افزایش قیمت جهانی نفت باعث صعود مجدد دلار کانادا در برابر همتای آمریکایی‌اش شد.ایسنا و برخی رسانه های دیگر در ایران به نقل از سی ان بی سی نوشته اند: افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی به دلار کانادا کمک کرد تا یک صعود دیگر را تجربه کند و به بالاترین سطح ثبت شده هفت ماه اخیر خود در برابر دلار آمریکا برسد. دیگر عامل مهم محرک صعود دلار کانادا، در نظر گرفتن بودجه ۷۶ میلیون دلاری توسط دولت برای تامین واکسن کرونا بود.
در آخرین دور از معاملات بازارهای ارزی، هر دلار آمریکا به ۱.۳۰۳ دلار کانادا کاهش یافت تا بالاترین سطح ثبت شده دلار کانادا در طول هفت ماه اخیر ثبت شود. شاخص " تی اس ایکس" بورس تورنتو اما با افت ۰.۱۱ درصدی به ۱۶هزار و ۵۷۶.۰۷ واحد رسید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در برابر دیگرارزها نیز دلار کانادا در برابر یورو، پوند و فرانک صعودی و در برابر ین نزولی بود تا جایی که هر پوند به ازای ۱.۷۴۲ دلار کانادا، هر یورو به ازای ۱.۵۵۵ دلار کانادا، هر فرانک سوئیس به ازای ۱.۴۴۲ دلار کانادا و هم چنین هر دلار کانادا به ازای ۸۱.۲۰۹ ین ژاپن معامله شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در ۱۲ ماهه منتهی به می اقتصاد کانادا ۴.۵ درصد رشد داشته است که این رقم، ۱۶.۷ درصد بیشتر از رشد ثبت شده در بازه منتهی به ماه قبل و ۱.۱ درصد بالاتر از رشد پیش بینی شده توسط کارشناسان بوده است.دفتر پارلمانی بودجه کانادا پیش بینی کرده است در سناریو بدبینانه، اقتصاد کانادا امسال ۱۲ درصد کوچک شود که بدترین وضعیت مربوط به سه ماهه دوم سال با رشد منفی ۲۰ درصدی خواهد بود. حتی در سناریو خوش بینانه نیز اقتصاد این کشور حدود پنج درصد کوچک خواهد شد که در هر دو صورت، بدترین عملکرد آن از زمان ثبت گزارش ها در سال ۱۹۶۱تاکنون بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
رودرویی والیبال ایران و کانادا
فدراسیون‌جهانی والیبال (FIVB)، برنامه کامل لیگ‌ ملت‌های ۲۰۲۱ را اعلام کرد که بر پایه آن تیم های ملی والیبال ایران وکانادا در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ می و در هفته دوم این رقابت های در ایتالیا همگروه هستند و با یکدیگر مسابقه می‌دهند. دور مقدماتی این رقابت‌ها از روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ و فینال بخش مردان از روز چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود.
طبق ادوار گذشته لیگ ملت‌های مردان، دور مقدماتی این مسابقات قرار است در پنج هفته و به صورت گروه‌های چهار تیمی در کشورهای مختلف پیگیری شود تا در پایان ۶ تیم راهی‌مرحله‌نهایی شوند.
 
لباس‌های دختران بلوچ در مجله ووگ
عکس‌هایی از خواهران حسین زاده که اصالتا اهل سیستان و بلوچستان هستند و سال‌هاست در کانادا زندگی می‌کنند در حالی که با لباس بلوچی بسکتبال بازی می‌کنند در مجله ووگ منتشر شده است.
 
درخواست انجمن مسلمانان کانادا برای تحقیق در مورد حمله به مساجد تورنتو
گروه های مسلمان در تورنتو در پی شش حمله به مسجد این شهر در طول سه ماه از پلیس درخواست کردند تا این حوادث را «شرارت» تلقی نکند و آنها را به عنوان جرایم ناشی از تنفر مورد تحقیق و بررسی قرار دهد.
خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست آی نوشته است: گروه های مسلمان در تورنتو در پی شش حمله به مسجد این شهر در طول سه ماه از پلیس درخواست کردند تا این حوادث را «شرارت» تلقی نکند و آنها را به عنوان جرایم ناشی از تنفر مورد تحقیق و بررسی قرار دهد.
بر اساس گزارش ارائه شده از سوی انجمن مسلمانان کانادا که اداره مسجد تورنتو و دیگر مکان های عبادت مسلمانان در این شهر را بر عهده دارد در سه ماه گذشته حداقل شش حمله به مساجد تورنتو انجام شده است. علاوه بر تلاش‌ها برای نوشتن شعارهای ضد مسلمانان بر روی دیوارهای مساجد، پنجره‌های مسجد تورنتو حداقل سه بار در سه هفته شکسته شده است.
پلیس تورنتو اعلام کرده است که دو نفر در این زمینه دستگیر شده و شش تحقیق در حال انجام است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

مریم منعا مدیر روابط عمومی در انجمن مسلمانان کانادا در این باره گفت: ما انتظار بیشتری از پلیس داریم و می خواهیم واکنش بهتری از سوی آنها داشته باشیم زیرا صادقانه نگران جامعه خود و کاکنان مسجد تورنتو هستیم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, September 1, 2020 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به