باتن‌ویل میزان هواپیما و هلیکوپترهای کوچک خصوصی‌ست و هزینه نگاهداری آنها به نسبت دیگر فرودگاه‌های خصوصی اطراف تورنتو که دورتر از شهر قرار دارند، بسیار بالاتر بود
"باتن‌ویل" که یکی از فرودگاه‌های انتاریوست اعلام کرده که در حال بسته شدن تمام و کمال و تعطیلی‌ست زیرا مالک زمین آن در حال بررسی ساخت و ساز در زمین‌های شمال تورنتوست. شرکت مالک این فرودگاه هنوز اعلان نکرده که یکی از دو طرح ساخت شهرک و یا نوسازی آن را به اجرا خواهد گذاشت.
باتن‌ویل میزان هواپیما و هلیکوپترهای کوچک خصوصی‌ست و هزینه نگاهداری انواع طیاره‌ها در آن به نسبت دیگر فرودگاه‌های خصوصی اطراف تورنتو که دورتر از شهر قرار دارند، بسیار بالاتر بود. این فرودگاه در مجاورت منطقه ایرانی‌نشین ریچموندهیل واقع است و زمین بسیار بزرگی در مجاورت یکی از مهمترین و رو به رشدترین بزرگراه‌های تورنتو را دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
فرودگاه باتن‌ویل در شمال تورنتو از امروز تعطیل می‌شود تا یا تبدیل به یک شهرک گردد و یا از نو ساخته شود
فرودگاه باتن‌ویل پیشتر و در اوایل بهار در نامه‌ای به کارکنان و مستاجران خود اطلاع داده بود که این فرودگاه خصوصی که در شهر "مارکهام" و کنار بزرگراه مهم و شمالی - جنوبی ۴۰۴ قرار دارد، قرار است در ۳۰ نوامبر امسال فعالیت خود را متوقف کند و از اول دسامبر دیگر فعالیتی نداشته باشد. بنا به نوشته "درک اسمیت" که مالک شرکت‌های "میلیون‌ایرتورنتو" و "تورنتوایر" است، این فرودگاه از سال ۲۰۱۰ فعالیتش را با یک قرارداد اجاره با کمپانی املاک و ساخت و ساز "کادیلاک فیرویو" تا کنون ادامه داده است. اسمیت از سال ۱۹۶۳ مالک و اداره کننده این فرودگاه بوده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
فرودگاه باتن‌ویل در سال ۱۹۵۳ به عنوان یک فرودگاه چمن آغاز به کار کرد و در سال ۱۹۶۲ به یک فرودگاه رسمی با باند پرواز آسفالت و امکانات جانبی پرواز تبدیل شد. به گفته شهرداری مارکهام، این فرودگاه در سال‌های اخیر، میزبان پرواز شرکت‌ها و پروازهای مسافری کوچک بوده و بیش از ۳۰۰ باشگاه و گروه پروازی نیز در آن بوده‌اند. هواپیماهای آن شامل هم هواپیماهای استیجاری و هم خصوصی بود که برخی از آنها در آشیانه‌های اختصاصی و برخی در کنار باند و محل‌های پارک مخصوص، پارک می‌کردند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
اسمیت می‌گوید: "این فرودگاه اکنون به تاریخ انقضای طبیعی خود رسیده و واگذار شده است، اما امکان دارد ما در آینده به دنبال توسعه مجدد این فرودگاه برآئیم". شایعات بسته شدن فرودگاه چندین دهه است که منتشر شده است. این فرودگاه در سال ۲۰۰۹ و با از دست دادن یک قرارداد ۱.۵ میلیون دلاری در سال، در آستانه بسته شدن قرار گرفت، اما توانست سر پا بماند. بعد از آن بود که کمپانی کادیلاک فیرویو زمین این فرودگاه را خریداری کرد، و در ابتدا قصد داشت ۱۷۰ هکتار آن را تبدیل به یک "شهر کوچک جدید با کلیه امکانات مستقل شهری" کند؛ اما فرودگاه از آن زمان تاکنون همچنان بصورت فرودگاه باقی ماند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
"جانین رامپاراس" از کادیلاک فیرویو در بیانیه‌ای گفت: "کادیلاک فیرویو همیشه برنامه‌هایی را برای توسعه مجدد این فرودگاه در دست بررسی داشته است. انقضای اجاره‌نامه فرودگاه نیز بخشی از فرآیند تغییر و تحولات زمین و املاک به شمار می‌رود و ما مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتری در این زمینه هستیم". بنظر می‌رسد با وضعیت سقوط بازار املاک در کانادا، طرح ساخت شهر کوچک مستقل، امکان اجرایی خود را تقریبا از دست داده باشد و طرح‌های دیگری از جمله نوسازی و راه‌اندازی مجدد آن در صدر طرح‌ها قرار گرفته باشد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

اسمیت در پایان نامه خود نوشته که تبدیل فرودگاه به یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های خصوصی کانادا برای چندین دهه بسیار خوشحال کننده خواهد بود و افزوده: "برای شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و از مشارکت شما در این سفر حماسی تشکر می‌کنم". در همین حین، امروز و هنوز چند فروند از ده‌ها فروند هواپیمای خصوصی که همیشه در این فرودگاه پارک بوده‌اند، همچنان روی باند هستند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, November 28, 2023 - 20:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به