محافظه‌کاران مجلس را مجبور می‌کنند تا برای بیش از ۱۰۰ مورد تک‌تک رای‌گیری شود که حدود ۲۷ ساعت متوالی طول خواهد کشید
"پی‌یر پولیور" رهبر محافظه‌کاران می‌گوید که جلسه رای‌گیری آخرین قوانین امسال در مجلس کانادا را تبدیل به یک شب و روز نشینی طولانی می‌کند تا دولت لیبرال را مجبور کند به تک‌تک ۱۰۰ مورد تغییرات قانونی امسال رای دهند.
در حالت معمولی برای همه این قوانین یکبار رای گرفته می‌شود اما اکنون محافظه‌کاران می‌گویند می‌خواهند کام لیبرال‌ها را در پایان سال برای تلخ‌کام کردن مردم در هزینه‌ها، تلخ‌تر کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
محافظه‌کاران: لیبرال‌ها تعطیلات آخر سال مردم را خراب کردند، ما آنها را در مجلس از پنجشنبه عصر تا جمعه شب نگاه می‌داریم
امروز پنجشنبه، آخرین سری بحث در مورد تغییرات قوانین و بودجه‌هاست، که پس از آن قرار است رای‌گیری شود. محافظه‌کاران می‌گویند برای نشان دادن مخالفت خود با این قوانین، و با اینکه می‌دانند دولت اقلیتی ترودو از حمایت سینگ برای تصویب این طرح‌ها در مجلس برخوردار است، اما می‌خواهند ۲۷ ساعت متوالی مجلس را معطل کنند تا به تک‌تک ۱۰۰ قانونی که باید امسال تکلیفشان روشن شود، رای دهند. هر کدام از این بندها که در آن مسئله مالی وجود داشته باشد و در مجلس رای نیاورد، منجر به سقوط دولت کانادا می‌شود، به همین علت هر دو سمت دولت و احزاب مخالف دولت اجبارا در این رای‌گیری‌ها شرکت می‌کنند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
اندرو شییر، که رهبر محافظه‌کاران در مجلس است گفت: "از عصر امروز، پنجشنبه ما با قوانین و تغییرات بندهای مالی در مجلس سروکار خواهیم داشت. می‌دانید که محافظه‌کاران می‌خواهند درد و رنجی که مالیات‌های لیبرال‌ها به ویژه مالیات کربن و نیز تورم سنگین، بر کانادایی‌هایی تحمیل می‌کند را برجسته کنند. به همین دلیل ما با این کارزار به دولت می‌گوئیم تنها راهی که می‌تواند جلوی این کار را بگیرد آنست که از مجلس سنا بخواهد اصلاحیه قانون مالیات کربن بر سوخت مزارع و مالیات کربن دوم را لغو کند. اگر نه، ما به آنها برای حداقل یک شب و یک روز نشان خواهیم داد که مالیات کربن بر کانادایی‌ها چه تاثیر مخربی دارد تا شاید این دولت به این نتیجه برسد که مالیات کربن باعث این همه بدبختی هم برای کانادایی‌ها می‌شود و هم برای تعطیلات آخر هفته و آخر سال آنها".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
بندهای مالی که در این مدت در صحن مجلس به رای‌گیری گذاشته می‌شوند نه تنها شامل مالیات کربن می‌شود بلکه شامل بازپرداخت وام شرکت‌ها، وام مسکن، مخارج عملیاتی اداره مالیات کانادا، سازمان امنیت حمل و نقل هوایی کانادا، آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا، تامین بودجه بیشتر برای پلیس سلطنتی کانادا و نهاد اطلاعات امنیتی و جاسوسی (موسوم به سی‌سس)، امنیت ارتباطات، و کمک‌های مالی به بهداشت کانادا نیز می‌گردد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
شییر افزود: "ما هزاران اصلاحیه را در کمیته و مجلس نمایندگان اعلان کرده و به رای می‌گذاریم تا کار به رای‌گیری شبانه‌روزی بکشد تا ۲۰ میلیارد دلار از هزینه‌های تورمی دولت لیبرال و بقیه برنامه‌های مخرب اقتصادی آنها را حتی برای چند ساعت هم که شده مسدود کنیم، یا تا زمانی که موافقت کنند و آنها را پس گیرند". پولیور نیز روز چهارشنبه گفته بود: "تقاضای ما برداشتن مالیات از روی کشاورزان، بومیان و خانواده‌هایی‌ست که به واسطه سیاست‌های غلط ترودو در حال له شدن و ورشکسته شدن هستند".
 
دولت کانادا چه می‌گوید؟
"کارینا گولد" رهبر لیبرال‌ها در مجلس نمایندگان، امروز پنجشنبه گفت که آنچه که محافظه‌کاران در نظر دارند انجام دهند به معنای عقب نگه‌داشتن کانادایی‌هاست، اما او مطمئن است که این طرح‌های اپوزیسیون رسمی شکست خواهند خورد زیرا دولت و "احزاب باشعور مخالف، هرچقدر هم که طول بکشد، در مقابل قلدرها خواهند ایستاد و به کار خود ادامه می‌دهند". وی افزود که سرانجام این طرح‌های آنها خواهد بود که رای خواهد آورد.
 
اکنون چه می‌شود؟
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

جلسه رای‌گیری از حدود ساعت ۵:۴۵ عصر پنجشنبه آغاز شده و می‌تواند به راحتی تمام شب و روز جمعه بدون هیچگونه قطعی طول بکشد. این در حالی‌ست که روز جمعه مجلس معمولا کوتاه است تا نمایندگان بتوانند زودتر به حوزه‌ها و خانه‌های خود بازگردند. این اولین باری نیست که محافظه‌کاران از چنین تاکتیکی استفاده می‌کنند، آنها در سال ۲۰۲۱ به مدت ۲۱ ساعت در اعتراض به جلسه ترودو با "جاسپال آتوال" قاتل هندی، و در سال ۲۰۱۹ در مورد رسوایی "اس‌ان‌سی لاوالن" همین کار را انجام دادند. در آن زمان نمایندگان مجبور بودند بصورت حضوری در مجلس باشند اما آنها کشیک عوض می‌کردند تا تعدادشان در مجلس و نیز در رای‌گیری به اندازه کافی برای تصویب باشد و بقیه استراحت می‌کردند. اما اکنون و پس از کرونا، یک برنامه نرم‌افزاری رای‌گیری الکترونیکی در مجلس راه‌اندازی شده که به نمایندگان اجازه می‌دهد از راه دور و از هر نقطه از کشور رای خود را ثبت کنند، اما آنها هنوز هم مجبور به کشیک کشیدن خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, December 7, 2023 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به