کانادا، تاکنون بیش از به ۳.۵ بیلیون دلار از خزانه دولت به اوکراین کمک کرده است
پس از دو روز طناب‌کشی میان نخست وزیر "جاستین ترودو" با محافظه‌کاران، ترودو روز جمعه محافظه‌کاران را به دلیل رای مخالف به لایحه اجرای توافق تجارت آزاد با اوکراین کوبید و آنها را متهم کرد که به دلایل حزبی، به نیازهای یک کشور درگیر جنگ با روسیه پشت کرده‌اند.
این در حالی‌ست که محافظه‌کاران می‌گویند این توافقنامه در راستای تعهدات کاهش کربن و مالیات کربن در کانادا نیست و ترودو در حال گنجاندن "مالیات بر کربن" در یک توافقنامه قدیمی با اوکراین است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
محافظه‌کاران در مجلس کانادا جلوی توافقنامه تجارت آزاد با اوکراین را گرفتند: ترودو در توافقنامه مالیات کربن گذاشته
ترودو روز جمعه در اجلاس کانادا و سران اتحادیه اروپا در شهر "سنت جان" در استان "نیوبرانزویک" کانادا گفت: "من در واقع به خود می‌بالیدم که حمایت از اوکراین در کانادا سیاسی نیست و همه طرف‌ها در کنار اوکراین ایستاده‌اند... بنابراین نگران‌کننده است که ببینیم… حزب محافظه‌کار کانادا به طور ناگهانی تصمیم می‌گیرد به نیازهای اوکراین پُشت کند". او گفت که در ایالات متحده و در برخی از بخش‌های اروپا "لفاظی‌های راست‌گرایانه علیه اوکراین" افزایش یافته و برخی از مردم از رهبران سیاسی خواسته‌اند تا کمک‌های خود به اوکراین را پس از گذشت نزدیک به دو سال از جنگ، متوقف کنند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این در حالی‌ست که کانادا با رهبری "کریستینا فریلند" معاون جانشین ترودو و وزیر دارایی کانادا، تاکنون بیش از به ۳.۵ بیلیون دلار از خزانه دولت به اوکراین کمک کرده است. کانادا روز جمعه ۶۰ میلیون دلار کمک نظامی دیگر به اوکراین که شامل ۹ میلیون گلوله مهمات و حدود ۱۱,۰۰۰ سلاح گرم می‌شود را اعلام کرد و گفت این بخشی از بسته کمکی ۵۰۰ میلیون دلاری است که قبلا در تابستان اعلام کرده بود. از زمان آغاز تهاجم گسترده روسیه به این کشور در فوریه ۲۰۲۲، کانادا بیش از ۲.۴ میلیارد دلار کمک مالی و نظامی به اوکراین کرده که رقم کامل نظامی آن را اعلان نمی‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
از سوی دیگر کانادا به بیش از یک میلیون اوکراینی ویزای نامحدود کاری داده، هزاران تن از آنها را با هوایپماهای چارتر به خرج دولت به کانادا آورده و به هر اوکراینی برای اجاره و خرج در کانادا نیز دو پرداخت ۳,۰۰۰ دلاری دستی نیز داده است. اخیرا اداره مهاجرت نیز افزوده که ویزاهای اواکراینی‌هایی که در کانادا هستند را بدون وجهی، تبدیل به اقامت دائم می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
این هفته در مجلس نمایندگان، محافظه‌کاران به لایحه‌ای برای اجرای به‌روزرسانی توافق تجاری بین کانادا و اوکراین رای منفی دادند و بحث داغی را آغاز کردند. "پی‌یر پولیور" رهبر حزب محافظه‌کار تاکید کرده که آنها این قانون را رد می‌کنند زیرا این قانون باعث مالیات بیشتر کربن در کانادا می‌شود که برای اقتصاد کانادا "ویرانگر" بوده و به خود توافق تجاری رای نمی‌دهند. آنها می‌گویند با بندی در این توافقنامه که می‌گوید هر دو کشور کانادا و اوکراین موافق "ترویج مالیات کربن" هستند، مخالفند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

این توافقنامه در ابتدا در دولت "استفن هارپر" نخست وزیر سابق محافظه‌کار کانادا با هدف کمک به اوکراین در بازسازی کشورش تنظیم شده است. پولیور روز پنجشنبه به خبرنگاران گفته بود: "این حزب ما بود که توافقنامه تجارت آزاد با اوکراین را به کانادا آورد. ما علیه جاستین ترودو رای می‌دهیم که مالیات کربن را در آن توافقنامه وارد می‌کند". اوکراین از سال ۲۰۱۱ مالیات کربن دارد و سفیر اوکراین در اتاوا از کانادا می‌خواهد که این موافقتنامه را با مالیات کربن امضاء کند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, November 24, 2023 - 20:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به