پلیس سلطنتی گفت که این تحقیقات توسط واحد "تحقیقات بین‌المللی و حساس" انجام خواهد شد
امروز سه‌شنبه، سخنگوی پلیس سلطنتی کانادا تایید کرد که در حال بررسی تصمیم دولت انتاریو برای باز کردن بخش‌هایی از کمربند سبز این استان برای توسعه، است. این تصمیم تبدیل به یک رسوایی برای دولت محافظه‌کار "داگ فورد" شده که در آن برای منافع ثروتمندان، قوانین تغییر کردند تا زمین‌های آنها در این کمربند غیرقابل ساخت و ساز، مجوز ساخت انبوه بگیرند.
این نیرو در بیانیه‌ای گفت که تحقیقات در مورد "چندین ادعا مرتبط با این تصمیم"، آغاز شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
ورود پلیس سلطنتی کانادا به پرونده رسوایی تبدیل زمین‌های ثروتمندان در کمربند سبز انتاریو برای انبوه‌سازی
پلیس سلطنتی گفت که این تحقیقات توسط واحد "تحقیقات بین‌المللی و حساس" انجام خواهد شد. این واحد "مسائل پرخطری را بررسی می‌کند که یکپارچگی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کانادا را در سراسر کانادا و در سطح بین‌المللی تهدید می‌کند که می‌تواند شامل مقامات دولتی درباره «اتهامات تقلب، جرایم مالی، فساد و نقض اعتماد» باشد". "کریستی وینسترا" افسر این نیرو گفت: "ما می‌دانیم که این تحقیقات مورد توجه و درخواست کانادایی‌هاست، و ما موظفیم از یکپارچگی تحقیقاتی که انجام شده و می‌شود محافظت کنیم تا اطمینان حاصل نمائیم که این روند به یک نتیجه عادلانه و مناسب منتهی می‌شود. بنابراین، در حال حاضر هیچ توضیح بیشتری نداریم".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این نیرو می‌گوید پرونده این موضوع را در ماه اوت از پلیس استان انتاریو، برای جلوگیری از "هر گونه تضاد منافع" تحویل گرفته است. پلیس انتاریو از اواسط ماه دسامبر سال گذشته در حال بررسی شکایات و این پرونده بود. تصمیم دولت انتاریو برای توسعه ساخت و ساز در ۱۵ منطقه از زمین‌های حفاظت شده کمربند سبز این استان با واکنش‌های منفی قابل توجهی روبرو شده، به طوری که هم حسابرس کل استان و هم کمیسر یکپارچگی استان به این نتیجه رسیده‌اند که برخی از توسعه‌دهندگان در طول این فرآیند روی تصمیمات اثر گذاشته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
در نوامبر ۲۰۲۲، دولت انتاریو اعلام کرد که ۷,۴۰۰ هکتار از فضای سبز حفاظت شده را از لیست حفاظت خارج کرده و آن را برای انبوه‌سازی، آزاد کرده که این اعلام شوکه کننده بود زیرا نخست وزیر قبلا قول داده بود که به کمربند سبز دست نزند. حسابرس کل و کمیسر یکپارچگی پس از اینکه رسانه‌ها گفتند که ممکن است برخی از ثروتمندان ساختمان‌ساز در مورد این تصمیم دخالت داشته باشند، تحقیقاتی را آغاز کردند. حسابرس کل دریافت که فرآیند تصمیم‌گیری "به‌نفع توسعه‌دهندگان خاصی بوده، فاقد شفافیت بوده و تأثیرات زیست‌محیطی، کشاورزی و مالی را در نظر نگرفته است". صاحبان ۱۵ مورد زمین انتخاب شده از طریق این فرآیند می‌توانند بیش از ۸.۳ میلیارد دلار افزایش ارزش داشته باشند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
کمیسر صداقت گفت که "استیو کلارک" وزیر وقت مسکن انتاریو با نظارت نکردن بر کارکنان خود قوانین اخلاقی را زیر پا گذاشته است. کلارک در نهایت پس از چند هفته مقاومت، از سمت خود در کابینه خود استعفا داد. رئیس دفتر وی که مسئولیت اصلی انتخاب این ۱۵ سایت را بر عهده داشت پیش از وی استعفا داده بود.
داگ فورد که مدتها در این باره مقاومت می‌کرد، می‌گفت که این تصمیم فقط و فقط برای توسعه و رسیدن به اهداف مسکن ضروری بوده است. او سپس حرفش را در اواسط سپتامبر تغییر داد و گفت که باز کردن کمربند سبز اشتباه بود... و این فرآیند خیلی سریع پیش رفت. در پی این موضوع سه وزیر وی استعفا دادند. اکنون همه کسانی‌که به نوعی در این پرونده دخیل بوده‌اند، از جمله خود فورد در مظان تحقیقات هستند، با اینکه پیشتر کمیسر صدافت گفته بود که نه فورد و نه کلارک در جریان تغییر قانون به نفع ثروتمندان نبودند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


"پل کالاندرا" وزیر مسکن جدید استان انتاریو امروز به خبرنگاران گفت که قانون جدید کمربند سبز این استان که انتظار می‌رود با آن مرزهای جدیدی مشخص شود را در ۱۶ اکتبر رونمایی خواهد کرد. دفتر داگ فورد نیز امروز گفت که به طور کامل با تحقیقات نیروی پلیس سلطنتی کانادا همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, October 10, 2023 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به