این دو بازرس معتقدند روسیه، ونزوئلا و ایران بشدت روی کانادا فعال هستند
ترجمه ایران استار – در یک گزارش نادر، کانادا اعلان کرد که انتخابات آتی فدرال کانادا، همانند انتخابات قبلی آمریکا با خطر مداخله خارجی مواجه است. طبق آمارها 123 میلیون رای‌دهنده آمریکایی در انتخابات 2016 آمریکا مطالبی را در اینباره از سایت‌های روسی در فیس‌بوک دریافت کرده بودند.
اکنون در طی مصاحبه‌ای با اعضای آژانس جاسوسی آنلاین کانادا، مشخص شد که کانادا با چنین مداخله بزرگی مواجه نیست اما این آژانس گفته است که "ریسک مداخله خارجی در این انتخابات بسیار پیش‌بینی می‌شود". این آژانس افزوده که بیشتر این مداخله از طریق نقش شبکه‌های اجتماعی در زندگی مردم خواهد بود و دولت نیز در این مواجه تقریبا تنهاست. "کارینا گولد"، وزیر انستیتوهای دموکراتیک کانادا می‌گوید: {ما و شبکه‌های اجتماعی} هنوز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم، شبکه‌های اجتماعی معتقدند خودشان باید به تنهایی کارهایی در این زمینه انجام دهند و می‌گویند که همه گزارشات مربوطه را نیز در اختیار ما قرار خواهند داد {اما نخواهند داد}". دولت می‌گوید که دولت نیاز به شفافیت بیشتری در این زمینه از فیس‌بوک، توئیتر و گوگل دارد، و دولت امیدوار است این کمپانی‌ها لااقل تا قبل از انتخابات قوانینی مانند آنچه که اتحادیه اروپا تصویبش کرده را پیاده‌سازی و اجرا نمایند، اما این شرکت‌ها تاکنون علاقه‌ای در این زمینه از خود نشان نداده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
برای مثال گزارش شده است که روسیه در تدارک این شایعه است که بگوید پدربزرگ وزیر امور خارجه کانادا، کریستینا فریلند عضو نازی بوده است. این چنین شایعاتی بسرعت در میان بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر پخش می‌شود. دولت خواستار استراتژی خاصی در این زمینه است تا بتوان اخبار درست را از غلط تفکیک کرد، قابلیت‌هایی اینچنینی هنوز در کانادا پیاده‌سازی نشده‌اند.
کانادا مدعی شده است در میان هزاران حساب کاربری، و 9 میلیون پیامی که اخیرا توئیتر آنها را مسدود کرده است موفق شده است رد پایی از کسانی بیابد که مشغول دخالت در انتخابات کانادا هستند. دو بازرسی که مشغول بررسی این دخالت‌ها در انتخابات کانادا هستند به رسانه‌ها گفتند که ما می‌دانیم حساب‌های کاربری دروغینی در ایران سعی می‌کردند و می‌کنند که به کانادایی‌ها اخبار دروغی درباره پروژه‌های خط لوله نفتی کانادا بدهند. آنها افزودند که البته متخصصان معتقدند ایران در حال آزمایش واکنش کانادایی‌ها به این نوع اخبار هستند.
این دو بازرس معتقدند روسیه، ونزوئلا و ایران بشدت روی کانادا فعال هستند، و افزودند با بررسی 70 کلمه‌ای که کانادایی‌ها به آنها توجه می‌کنند به چند حساب توئیتری رسیدند که آن دو حساب تمرکز داشتند بر روی اختلاف انداختن میان کانادایی‌ها در رابطه با خط لوله نفتی و نیز مهاجرت در کانادا.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 10, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به