هفته گذشته، دولت "برد بلر" رئیس پلیس را اخراج کرد، او منتقد انتصاب تاورنر بود و اعتراضات خود را با مدارک تسلیم اداره بازرسی داده بود.
ترجمه ایران استار- دولت انتاریو "تامس کارریک" را به عنوان رئیس جدید پلیس استان انتاریو معرفی کرده است.
داگ فورد، نخست وزیر انتاریو در ابتدا "رون تاونر" را برای این سمت در نظر گرفته بود ولی بعد از انتصاب او در ماه جولای با انتقادات شدیدی مواجه شد که این امر باعث شد کمسیون عالی تحقیقات کاملی در این خصوص انجام دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
تاونر 72 ساله، که از دوستان خانوادگی فورد است، از ابتدا معیارهای ذکر شده برای جایگاه رئیس پلیس را دارا نبود ولی دولت الزامات لازم برای احراز این پست را متناسب با تاونر تغییر داد. او در حال حاضر به عنوان معاون رئیس پلیس منطقه‌ای "یورک" فعالیت می‌کند و هفته پیش نام خود را از لیست کاندیداهای این پُست خارج کرد.
کارریک تمام زمان 29 ساله خدمت خود را در پلیس یورک سپری کرده است و در گشت‌زنی‌های روزانه، تحقیقات جنایی، خدمات تحقیقاتی، ترافیک، پلیس دریایی، نظم عمومی و ادارات دولتی و عملیاتی کار کرده است.
دولت می‌گوید کارریک برای مدت سه سال از تاریخ 8 آوریل به این سمت منصوب شده است. اداره پلیس از نوامبر سال 2018 بدون داشتن یک رئیس پلیس دائمی مشغول به کار بوده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"سیلویا جونز"، وزیر امنیت اجتماعی، در نشست خبری گفت: "تجربه کاری گسترده کارریک خیلی مهم است زیرا پلیس انتاریو برای مقابله با پرونده‌های چالش برانگیزی مانند قاچاق انسان و مبارزه مداوم با اسلحه و باند‌ها مواد مخدر نیاز به نیروهای کارآ دارد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
هفته گذشته، دولت "برد بلر" رئیس پلیس را اخراج کرد، او منتقد انتصاب تاورنر بود و اعتراضات خود را با مدارک تسلیم اداره بازرسی داده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
فورد مکررا هرگونه دخالت در انتصاب تاورنر دوست خانوادگی خود را رد کرد و گفته که این تصمیم توسط یک هیئت استخدامی گرفته شده است. بلر تا قبل از اخراج بار‌ها و بار‌ها این حرکت فورد را به چالش کشیده بود. او بعد از فاش کردن برنامه فورد برای تجهیز 50000 دلاری یک خودروی ون با بودجه پلیس در مطبوعات اخراج گردید. او دوشنبه گذشته به خاطر آنچه دولت فورد آن را نقض سوگند یک افسر پلیس و افشا اطلاعات محرمانه نامیده بود اخراج شد. بلر در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه نوشت: "به وضوح این کار دولت انتقام و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر روی حقیقت و نابود کردن من است".
اگر چه تاونر به سر کار سابق خود برگذشته است ولی تحقیقات کماکان ادامه دارد.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 13, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به