بیش از ۱۰۰,۰۰۰ نفر برای شرکت در این رای‌گیری ثبت نام کرده‌اند
در طی امروز و فردا، شهروندان انتاریویی که عضو حزب لیبرال این استان هستند، رای‌های خود برای انتخاب رهبر جدید که جایگزین "استیون دل‌دوکا" می‌شود را به صندوق می‌اندازند. لیبرال‌ها در دو انتخابات قبلی دچار شکست سنگینی شده‌اند بطوریکه از رتبه اول و حکومتداری در این استان به رتبه سوم افت کرده‌اند و تعداد کرسی‌های آنها آنقدر کم شده که بعنوان یک حزب رسمی در استان شناخته نمی‌شوند.
چهار نفری که در این انتخابات رقابت تنگاتنگی دارند عبارتند از "ناتانیل ارسکین اسمیت"، "بانی کرومبی"، "یاسر نقوی" و " تد هسو".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
حزب لیبرال انتاریو رای‌گیری انتخاب رهبر جدیدش را امروز آغاز کرد و فردا شب تمام می‌کند
پس از یک مبارزات انتخاباتی داغ هشت ماهه با پنج مناظره، اعضای حزب لیبرال بالاخره می‌توانند رای خود به شخصی که امیدوارند بتواند "داگ فورد" نخست وزیر محافظه‌کار کنونی انتاریو را در انتخابات آتی شکست دهد، به صندوق می‌اندازند. طبق آمار منتشر شده، ۱۰۰,۰۰۰ نفر برای شرکت در این رای‌گیری ثبت نام کرده‌اند که بالاترین تعداد در تاریخ این حزب به شمار می‌رود. این حزب می‌گوید علاوه بر شکستن رکورد تعداد اعضای ثبت نام شده، این حزب توانسته ۳ میلیون دلار بدهی خود از انتخابات ۲۰۲۲ را به لطف کمک‌های مالی کمپین انتخابات پرداخت کند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
"جان فریزر" رهبر موقت لیبرال‌های انتاریو گفت: "اعضا می‌توانند در هر زمانی بین ساعت ۲ بعدازظهر و ۷ عصر در دو روز شنبه و یکشنبه، در شعب اخذ رای در سراسر استان رای‌های خود را به صندوق بیاندازند. فهرست کامل شعب رای گیری را می‌توان در وب سایت حزب لیبرال انتاریو یافت. حزب لیبرال می‌گوید در این انتخابات، رای‌گیری آنلاین وجود نخواهد داشت و نتایج آن نیز تا هفته بعد یعنی ۲ دسامبر اعلام نخواهد گشت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
اعضا در این انتخابات کاندیدای مورد نظر خود را با استفاده از برگه رای رتبه‌بندی شده انتخاب می‌کنند و به هر انجمن حوزه انتخابیه ۱۰۰ امتیاز اختصاص داده می‌شود تا بر اساس نسبت حمایتی که دریافت می‌کنند به نامزد آنها تعلق گیرد. این حزب می‌گوید ۱۴۲ انجمن دارد که در رای‌گیری شرکت خواهند کرد. تمام برگه‌های رای از طریق "روش ایمن" تحویل داده می‌شود تا توسط کارکنان شمارش شود. در پایان دور اول، آخرین نفر از برگه رای حذف خواهد شد و تمام انتخاب‌های دوم برگه‌های رای، بین سه نامزد دیگر توزیع می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
فریزر می‌گوید: "بنابراین، معنایش این است که شما باید واقعا سخت کار کنید تا در دور اول، انتخاب اول بیشترین برگه‌های رای باشید و سخت‌تر تلاش کنید تا اگر انتخاب اول نیستید، لااقل و حتما انتخاب دوم باشید". یاسر نقوی، نماینده کنونی لیبرال مجلس کانادا و وزیر سابق کابینه استانی، بعلاوه نیت ارسکین اسمیت نماینده کنونی لیبرال مجلس کانادا، از حامیان خود خواسته‌اند که بعنوان انتخاب دوم، یاسر یا نیت را انتخاب کنند تا بتوانند از پیروزی بانی کرومبی شهردار کنونی شهر "می‌سی‌ساگا" که بنظر می‌رسد برنده این انتخابات باشد، جلوگیری کنند. مشخص نیست اگر پس از اولین رای گیری یک برنده قطعی وجود داشته باشد چه اتفاقی می‌افتد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

چهار رقیب این حزب در آخرین مناظره خود بیشتر به مراقبت‌های بهداشتی و استراتژی‌های لازمه برای سرنگونی داگ فورد نخست‌وزیر کنونی محافظه‌کار در انتخابات بعدی پرداختند. آنها زمان کمی را صرف حمله به یکدیگر کردند و در عوض روی موضوعاتی تمرکز کردند که هر کدام می‌گویند در چند ماه گذشته در سفرهای داخل استانی از مردم شنیده‌اند. بانی کرومبی که پیشتاز این انتخابات شناخته می‌شود، گفت که به عنوان نخست وزیر، روی پرداخت حقوق مناسب به مردم و رفع کمبود کارکنان مراقبت‌های بهداشتی تمرکز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, November 25, 2023 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به