بانی پیشتر در بخش خصوصی، نماینده شورای شهر و نیز نماینده مجلس فدرال کانادا بوده و اکنون ۹ سال است که شهردار می‌سی‌ساگاست
"بانی کرامبی" شهردار قدیمی شهر "می‌سی‌ساگا" در غرب تورنتو در حال بررسی نامزدی رهبری حزب لیبرال انتاریو است و می‌گوید که این استان در "نقطه عطف" خود قرار دارد. انتاریو پُرجمعیت‌ترین و پولدارترین استان کاناداست.
بانی از سال ۲۰۱۴ شهردار می‌سی‌ساگاست، مدرک "ام‌بی‌ای" از دانشگاه یورک دارد و مادر دو پسر و یک دختر است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
وب‌سایت بانی کرامبی شهردار می‌سی‌ساگا لو داد: بانی نامزد رهبری حزب لیبرال انتاریو می‌شود
وی پس از کنار رفتن "هیزل مک کالیون" شهردار قوی و مشهور می‌سی‌ساگا تاکنون شهردار این شهر است. هیزل در انتخابات به‌شدت از بانی حمایت کرده بود. می‌سی‌ساگا تحت مدیریت هیزل و بانی از دهکده‌ای کوچک اکنون تبدیل به سومین شهر بزرگ انتاریو و ششمین شهر بزرگ کانادا شده و هفته گذشته نیز "داگ فورد" نخست وزیر انتاریو اعلان کرد این شهر را از زیر لوای منطقه "پیل" خارج و تبدیل به یک شهر مستقل خواهد کرد. علاوه بر این، بانی از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ نماینده حزب لیبرال در مجلس فدرال کانادا بوده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

گزارش‌ها می‌گویند که وی برای بررسی نامزدی برای رهبری حزب لیبرال در استان انتاریو، یک "کارگروه" تشکیل داده است. حزب لیبرال دو دوره پیاپی گذشته شکست سختی از حزب محافظه‌کار و نیودموکرات خورد، بطوریکه حکومت این استان که در دستان "کاتلین وین" لیبرال بود را از دست داد و حزب از آن زمان تاکنون فقط ۸ کرسی مجلس انتاریو را در اختیار دارد. بنا به قانون انتاریو، اگر حزبی کمتر از ۱۲ کرسی (۱۰% از کل کرسی‌ها) را در اختیار داشته باشد، یک "حزب رسمی" شناخته نمی‌شود و بودجه و امکانات نمی‌گیرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پس از کاتلین وین، "استیون دل دوکا" رهبر لیبرال‌های انتاریو شد که وی نیز در انتخابات گذشته از فورد شکست خورد و استعفا کرد و از آن زمان به بعد حزب بدون رهبر است. استیون اکنون شهردار شهر "وان" در شمال تورنتوست. در کنار بانی، "نتانیل ارسکین  - اسمیت"، نماینده لیبرال مجلس فدرال کانادا، که ایران استار پیشتر با وی مصاحبه کرده بود نیز قصد خود را برای رهبری حزب اعلام کرده است. "یاسر نقوی" نماینده لیبرال فدرال کانادا و وزیر سابق کابینه استانی، به همراه "تد هسو" و "عادل شامجی" نمایندگان لیبرال مجلس انتاریو نیز گفته‌اند که در حال بررسی نامزدی رهبری این حزب در استان انتاریو هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در انتخابات رهبری حزب تا ۵ سپتامبر تعیین شده و داوطلبان باید مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ دلار را برای نامزدی پرداخت کنند که ۲۵,۰۰۰ دلار آن بصورت ودیعه خواهد بود و قابل استرداد است. اعضای حزب در ۲۵ و ۲۶ نوامبر رای خود را با سیستم رای "رتبه‌بندی" به صندوق می‌اندازند و لیبرال‌ها رهبر جدید خود را در ۲ دسامبر معرفی خواهند کرد. در هر انتخابات معمولا بین ۶ تا ۱۰ نامزد وجود دارند.
 
بانی چه می‌گوید؟
وب‌سایت رسمی انتخاباتی بانی به نام "بانی-فور-لیدر" (bonnieforleader.ca)، اوایل روز قبل برای مدت کوتاهی یک صفحه کاملا انتخاباتی برای رهبری حزب لیبرال را منتشر کرد و پس از مدتی این صفحه را حذف نمود. اما بخش‌های دیگری از وب‌سایت که هنوز در طول روز فعال باقی مانده، توضیحاتی در مورد چرایی انتخاب بانی را مطرح کرده است.
وی در این صفحه گفته است: "من می‌خواهم رهبر یک دولت لیبرال باشم که مردم را در اولویت قرار دهد. ما در حزب لیبرال سابقه افتخارآفرینی داریم که در آن استان انتاریو را استانی منصفانه و فراگیر کردیم، بطوریکه فرصت‌ها و تلاش‌های مردم به پاداش می‌رسند و به کسانی که نیاز دارند کمک رسانده می‌شود. پیشینه من در بخش خصوصی، سپس در مجلس و اکنون در شهرداری و خدمات عمومی‌ام ابزار و تجربه لازم را برای حل مشکلات کنونی استان در اختیار من قرار می‌دهد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

بانی درباه دولت فورد چنین نوشته است: "در دولت فورد، وی با کاهش بودجه و کاستن از بودجه خدمات عمومی کلیدی، اوضاع را بدتر کرده است. فورد اولویت‌ها را اشتباه انتخاب می‌کند، برای مثال طرحی برای ساخت یک «اسپای لوکس» در «انتاریو پ‌لیس» در ساحل تورنتو دارد که می‌تواند هزینه سنگین آن را در سیستم مراقبت‌های بهداشتی استان که به شدت تحت فشار است هزینه کند".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, May 22, 2023 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به