ملیسا والش می‌گوید پلیس به او گفته پرونده فروش خانه عموی وی با یک پرونده دیگر فروش بدون دانستن صاحبش، در ارتباط است
اخیرا اخبار جدید و زیادی در مورد استفاده از هویت و اسناد جعلی در اجاره کردن خانه‌ها، گرفتن وام مسکن و حتی فروش املاک بیرون آمده، اما به نظر می‌رسد عمق چنین فاجعه‌هایی در سرقت خانه‌های مردم و کلاهبرداری املاک و مستغلات اکنون به سطح هشدار دهنده جدیدی رسیده باشد.
"ملیسا والش" که خانه عمویش که به خانه سالمندان رفته، بدون مجوز برای فروش گذاشته شده بود می‌گوید: "در ابتدا فکر می‌کردیم که این شهر تعداد معدودی مشاوران املاکی دارد که کار خود را انجام نمی‌دهند و مشغول کار دیگری هستند، اما بعد از شنیدن پرونده الف دیگر دیگر چنین فکری نمی‌کنم؛ قطعا مشکل عمیق‌تری در صنعت املاک وجود دارد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
باز هم اتفاق افتاده: خانه یک سالمند را در تورنتو بدون اینکه روحش خبر داشته باشد گذاشتند برای فروش!
ملیسا می‌گوید هنگامی که عموی بزرگ او در اواخر سال ۲۰۲۱ و درست قبل از تولد ۹۵ سالگی به یک خانه سالمندان برده شد، خانواده‌اش تصمیم گرفتند که خانه عمویش که از دهه ۱۹۷۰ مالک آن در شرق تورنتو بوده را اجاره دهند تا پول اجاره کمک خرجی عمویش شود. ملیسا می‌گوید خانواده‌اش به یک کارگزاری محلی "رویال لو پیج" مراجعه کرد تا مستاجر پیدا کنند. از دسامبر ۲۰۲۱ این خانه که درست در خیابان "کوئین شرقی" نزدیک باغ‌های "کیو" در ساحل دریاچه انتاریو قرار دارد محل رفت و آمد افرادی شد که می‌خواستند آن را اجاره کنند و همین این امر زنجیره‌ای از وقایع را آغاز کرد که والش آن را به عنوان "کابوس نهایی املاک و مستغلات" توصیف می‌کند. خانواده ملیسا بعدا متوجه شدند که مستاجرانی را که انتخاب کردند از اسناد هویتی جعلی در درخواست اجاره خود استفاده کرده بودند که والش می‌گوید: "پلیس در نهایت و پس از تلاش برای یافتن آنها، آنها را «ارواح» می‌داند".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
علاوه بر این، تنها چند هفته پس از امضای قرارداد اجاره، خانواده متوجه شدند که شخصی ۹۵ ساله خود را صاحب این خانه جا زده و دو کارگزار فروش خانه را از یک بروکریج دیگر " رویال لی پیج" استخدام کرده تا بدون اطلاع خانواده والش، خانه عمویش را بدون مجوز وی بفروشند. والش گفت که خانه عمویش را مبلمان تازه کردند و برای فروش به نمایش گذاشتند و قیمت ۱.۲۹ میلیون دلار نیز به آن نسبت دادند و به سرعت پیشنهادات خرید از همه جا سرازیر شد بطوریکه یکی از پیشنهادها ۱.۹ میلیون دلاری از آب درآمد. ملیسا می‌گوید: "من حتی نمی‌توانم کلماتی برای توصیف آن لحظه بیابم، باورنکردنی بود، یعنی چی؟ اینجا چه خبره؟".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
خانواده والش توانستند قبل از اینکه خانه به طور تقلبی فروخته شود، به تلاش برای کلاهبرداری پایان دهند، و موفق شدند تا جلوی فروش این خانه را بگیرند، اما همیشه صاحب‌خانه‌ها اینقدر موفق نبوده‌اند. برای مثال همین چند روز پیش ایران استار خبر فروش یک خانه دیگر بدون رضایت فروشنده را در اختیار مردم گذاشته بود که فروش هم رفته بود؛ این پرونده به نام الف مشهور شده است. برای خواندن خبر کامل زن و شوهر تورنتویی پس از بازگشت از مسافرت خارج از کشور متوجه شدند خانه آنها در غیابشان فروخته شده است؛ اینجا را کلیک کنید. 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
 
پلیس چه می‌گوید
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


پلیس می‌گوید خانه عموی والش در ژانویه ۲۰۲۲ برای فروش گذاشته شد، همان موقعی که پرونده الف نیز برای فروش گذاشته شد، با این تفاوت که در پرونده الف خانه به فروش رفت. یک کارآگاه واحد جرایم مالی پلیس که در حال تحقیق روی این پرونده‌هاست، به والش گفت که پرونده عموی وی با پرونده الف مرتبط است. والش می‌گوید که کارآگاه متعاقبا به او گفته که مستاجرش از همان نام جعلی استفاده کرده که در پرونده الف به چشم می‌خورد. نام این افراد هنوز افشا نشده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, January 12, 2023 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به