نیروی امنیتی و جاسوسی انگلیس نیز می‌گوید که پوتین سال بعد بدلیل بیماری به آسایشگاه منتقل خواهد شد
یک مقام ارشد اطلاعات نظامی اوکراین امروز گفت که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه از یک سوءقصد جان سالم به در برده است. وی افزود که این ترور مدت کوتاهی پس از حمله روسیه به اوکراین انجام شد.
از سوی دیگر نیروی امنیتی و جاسوسی انگلیس نیز می‌گوید که پوتین سال بعد بدلیل بیماری به آسایشگاه منتقل خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
اوکراین: پوتین دو ماه پیش از یک ترور جان سالم به در برد
"کیریلو بودانوف" به روزنامه اوکراینی "اوکراینسکا پراودا" گفت که در ماه مارچ "تلاشی برای ترور پوتین صورت گرفته است". این روزنامه نسخه انگلیسی این مطلب را نیز منتشر کرده است. بر اساس ترجمه پراودا، بودانوف گفت: "تلاشی برای ترور پوتین صورت گرفت. … حتی گفته می‌شود، در گذشته نه چندان دور برخی از نمایندگان قفقاز به وی حمله کرده‌اند. این اطلاعات غیر عمومی است. آن ترور تلاشی کاملا ناموفق بود اما واقعا اتفاق افتاد… حدود ۲ ماه پیش". وی مجددا تاکید می‌کند: "تکرار می‌کنم، این تلاش ناموفق بود، این حادثه هیچ پوشش خبری نگرفت اما این حمله صورت گرفته است".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پراودا گفت این نظرات بخشی از یک مصاحبه طولانی‌تر با بودانوف است که به زودی منتشر خواهد شد. بودانوف بارها اطلاعات تایید نشده‌ای در مورد تهدید پوتین منتشر کرده اما در این مورد اخیر مدرکی برای حمایت از آخرین ادعای خود ارائه نکرده است. حدود یک هفته پیش، او مدعی شد که وضعیت سلامت پوتین رو به افول است و پیشنهاد کرد که نمی‌توان جلوی کودتای کرملین علیه پوتین را گرفت. او در آن مصاحبه با "اسکای نیوز" گفت که انتظار دارد تا پایان سال رهبری روسیه تغییر کند. از سوی دیگر "ام‌آی ۶" واحد جاسوسی امنیتی انگلیس نیز امروز گفت که پوتین بیمار است و در سال آینده به آسایشگاه فرستاده می‌شود. این خبر را بیشتر رسانه‌ها از "نیویورک تایمز" و "نیوزویک" گرفته تا "ایندیپندنت" تکرار کردند. "ریچارد دیرلاو"، رئیس سابق این نیروی امنیتی انگلیس در مصاحبه‌ای به صراحت این موضوع را مطرح کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بودانوف درباره ترور پوتین اشاره به نمایندگان قفقاز می‌کند تا احتمالا بگوید که پشت این ترور اوکراین نبوده است. قفقاز یک منطقه جغرافیایی بزرگ است که شامل برخی از سرزمین‌های روسیه، از جمله اوستیای شمالی-آلانیا و چچن، و همچنین کشورهای غیر روسی مانند گرجستان و آذربایجان که قبلا در اتحاد جماهیر شوروی بودند، می‌شود. "آنتون گراشچنکو"، یکی از مقامات ارشد دولت اوکراین نیز نظرات بودانوف را در پروفایل تلگرام خود به اشتراک گذاشته است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پراودا می‌گوید در زمان سوءقصد، نشانه‌هایی وجود داشت که پیشروی نیروهای روسی در اوکراین به شدت در حال تزلزل بود و طنین آن در کرملین شنیده می‌شد. نیروهای روسیه پس از عقب کشیدن از شمال و شمال شرق اوکراین، اکنون در تهاجم به جنوب و شرق اوکراین، پیشروی‌های عمده‌ای داشته‌اند و علاوه بر تصرف کامل شهر "ماریوپول" در جنوب، نواحی بزرگی در منطقه جدایی‌طلبان، از جمله شهرک استراتژیک "ازیوم" را نیز تسخیر کرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

روسیه جنگ با اوکراین را جنگ نمی‌نامد و آنرا "عملیات ویژه" توصیف می‌کند و می‌گوید سه شرط برای پایان این عملیات دارد. اوکراین حمله روسیه را جنگ علیه یک کشور مستقل عضو سازمان ملل توصیف می‌کند و از دنیا خواسته تا پشت اوکراین بایستند. چند دور مذاکره و آتش‌بس موقت بین این دو کشور تا کنون انجام گرفته که هنوز به نتیجه نرسیده است. روسیه پیشتر "کریمه" را از اوکراین جدا کرده و به خاک خود ضمیمه کرده بود و اکنون قصد دارد دو بخش شرقی روس‌نشین اوکراین را دو کشور مستقل اعلان کند. اوکراین هیچیک از شروط روسیه را نمی‌پذیرد و می‌گوید تا آخر به دفاع از کل کشورش ادامه خواهد داد. سه شرط روسیه را در خبر کامل ایران استار اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, May 23, 2022 - 18:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به