ترودو می‌گوید علاوه بر این برنامه یک پروژه اجاره‌ای ۵ ساله ارزان قیمت را نیز به اجرا می‌گذارد
"جاستین ترودو"، نخست وزیر کانادا، امروز سه‌شنبه گفت که کانادا در حال پیشبرد برنامه مسکن "اجاره به شرط تملیک" است، که برای این کار در نظر دارد ۲ بیلیون دلار سرمایه‌گذاری کند.
دولت فدرال می‌گوید علاوه بر این طرح همچنین در حال ایجاد یک برنامه اجاره‌ای ۵ ساله برای کمک به توسعه و آزمایش مدل‌هایی‌ست که به پروژه‌های اجاره به شرط تملیک می‌انجامد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کانادا با برنامه اجاره به شرط تملیک و ۲ بیلیون دلار، ۱۷,۰۰۰ خانه برای کم درآمدها می‌سازد
اعلان امروز ترودو در امتداد اعلان طرحی‌ست که قبلا دولت کانادا برای دهه آینده اعلام کرده بود اما تعداد این خانه‌ها در اعلان امروز دو برابر شده است. این در حالی‌ست که ترودو امروز گفت که بودجه برای این پروژه‌ها در بودجه فدرال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اختصاص یافته است. این طرح موسوم به مسکن سریع، در صدد است تا ۴,۵۰۰ واحد مسکونی مقرون به‌صرفه که برخی از آنها بخشی از پروژه‌های مسکن برای زنان بی‌خانمان است و دو مرحله آن از پیش آغاز شده بود را ادامه دهد. در پی آن نیز حداقل ۱۰,۸۰۰ خانه دیگر از طریق صندوق نوآوری مسکن مقرون به‌صرفه ساخته خواهد شد که ۶,۰۰۰ مورد آن واحدهای مقرون به‌صرفه خواهند بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بودجه‌ای که در بودجه‌های قبلی در نظر گرفته شده بود به سمت ایجاد حدود ۱۷,۰۰۰ خانه جدید در سراسر کشور، از جمله مسکن سریع‌تر برای بی‌خانمان‌ها یا کسانی که در معرض خطر بی‌خانمان شدن هستند، همراه با پروژه‌های مسکن مقرون به‌صرفه اما به نرخ روز بازار اختصاص یافته بود. ترودو در این یک کنفرانس خبری در شهر "کیچنر" در غرب تورنتو گفت که این برنامه همچنین به ساختمان‌سازان کمک می‌کند تا یک مدل اجاره به شرط تملیک جدیدی را ایجاد و راه‌اندازی کنند، با هدف ایجاد مسیری برای انتقال کانادایی‌ها از اجاره به خرید خانه اولشان. وی افزود: "برای بسیاری از مستاجران، پس‌انداز کردن برای خرید خانه به طور فزاینده‌ای دشوار شده است. از طریق این برنامه جدید، ما با ساختمان‌سازان مسکن همکاری خواهیم کرد تا به خانواده‌ها کمک کنیم تا مستقیما از اجاره به خانه خود بروند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
قیمت خانه‌های کانادا در طول شیوع کووید-۱۹ بیش از ۵۰% افزایش یافته، که تحت تأثیر نرخ‌های بهره پایین و افزایش تقاضا باعث بالا رفتن قیمت‌ها شده بود. اما این قیمت‌های افزایش یافته شدید، اخیرا پس از بالا رفتن شدیدتر نرخ بهره توسط بانک مرکزی کانادا، که هدف آن مهار تورم بالای کشور ذکر شده، بازار مسکن را به رکود کشانده بطوریکه نرخ خرید و فروش خانه به کمترین میزان در تاریخ خود رسیده و قیمت مسکن مرتبا در حال کاهش است. نرخ بهره بالاتر و شرایط سخت دریافت وام مسکن خریداران احتمالی را از بازار دور نگه داشته و به ویژه خرید خانه را برای خریداران بار اول تقریبا غیرممکن می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ترودو گفت: "تولید خانه در عین مقرون به‌صرفه بودن یک مشکل پیچیده است… راه حل‌های ساده نمی‌توانند این مشکل را حل کنند". آژانس ملی مسکن کانادا گفته است که این کشور باید تا سال ۲۰۳۰ میلیون‌ها خانه جدید بسازد تا بتواند بازار مسکن را در حالت "سالم" نگاه دارد و بتوان واحدهای مقرون‌به‌صرفه ساخت. اما دستیابی به یک بازار سالم در مسکن مقرون به‌صرفه ممکن است دشوار باشد، زیرا ساخت و ساز خانه در کانادا در حال حاضر در بالاترین سطح چندساله خود قرار دارد اما با کمبود شدید کارگران ماهر مواجه است. دولت لیبرال ترودو می‌گوید متعهد شده که سرعت خانه‌سازی را در دهه آینده دو برابر کند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, August 30, 2022 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به