دولت فدرال امروز پنجشنبه گفت که کانادایی‌ها در امسال و فقط برای یکبار کمک هزینه خواروبار و مواد غذایی دریافت خواهند کرد
دولت فدرال امروز پنجشنبه گفت که کانادایی‌ها در امسال و فقط برای یکبار کمک هزینه خواروبار و مواد غذایی دریافت خواهند کرد.
از سوی دیگر با سقوط بهای نفت کانادا، ارزش دلار کشور نیز که به تازگی اندکی بالا رفته بود، سقوط کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دولت به هر کانادایی کمک هزینه خواروبار می‌دهد؛ با سقوط ارزش نفت کانادا، دلار کانادا هم سقوط کرد
اعلان امروز دولت مشخص کرد که چه کسی و چه زمانی کمک هزینه خواروبار را دریافت خواهد کرد. در بیانیه دولت فدرال آمده که کانادایی‌های واجد شرایط از ۵ جولای این کمک را به صورت واریز مستقیم به حساب بانکی و یا چک از طریق اداره مالیات (آژانس درآمد کانادا) دریافت خواهند کرد. این پرداختی برای زوج‌های واجد شرایط دارای دو فرزند تا ۴۶۷ دلار، برای کانادایی‌های مجرد بدون فرزند ۲۳۴ دلار و برای سالمندان به طور متوسط ۲۲۵ دلار خواهد بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این اعلام در حالی منتشر شد که لایحه سی ۴۶ که به اصطلاح قانون هزینه زندگی نامیده می‌شود و امکان این پرداخت را فراهم می‌کند، امروز پنجشنبه در مجلس نمایندگان فدرال با حمایت کلیه احزاب و اکثریت آراء رای آورد. دولت پس از این رای‌گیری گفت که این قانون همچنین شامل ۲ میلیارد دلار کمک مالی به بخش بهداشتی و پزشکی کانادا برای کاهش معوقات پرداختی و زمان انتظار در بیمارستان‌ها می‌شود. استان‌ها که متولی بهداشت هستند می‌گویند که مشکل زمان انتظار با پول به تنهایی حل نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
کمک مالی خواربار در بودجه فدرال سال ۲۰۲۳ به عنوان راهی برای جبران قیمت‌های افزایش یافته خواربار در کشور به دلیل تورم معرفی شده، اگرچه کانادایی‌ها می‌توانند از این پول برای هر خرجی استفاده کنند. "کریستیا فریلند" وزیر دارایی در بیانیه‌ای گفت: "این خبر بسیار خوبی برای کانادایی‌ها است. این تخفیف به طور خودکار به حدود ۱۱ میلیون کانادایی که درآمد خانواده آنها ۳۸,۰۰۰ دلار یا کمتر است و افرادی که درآمد آنها ۳۲,۰۰۰ دلار یا کمتر است تعلق می‌گیرد". دولت می‌گوید مردم نیازی به درخواست برای دریافت این کمک ندارند، فقط آنهایی که اظهارنامه مالیاتی ۲۰۲۱ خود را ثبت کرده باشند و درآمد‌هایی زیر اعداد فوق داشته باشند بطور اتوماتیک در ماه جولای، دریافتی خواهند داشت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
رکود اقتصادی و افت نفت
کانادا حدود ۷۵% از صادرات خود از جمله نفت را به ایالات متحده ارسال می‌کند و آمریکا همیشه نفت کانادا را با تخفیف‌های نجومی، بین ۱۵ تا ۲۵ دلار زیر قیمت بازار می‌خرد. با این اوصاف قیمت نفت کانادا ۲.۳% کاهش یافت زیرا یک بن بست سیاسی بر سر سقف بدهی ایالات متحده نیز به احتمال رکود اقتصادی اضافه شده است.
 
افت دلار کانادا
با کاهش قیمت نفت، دلار کانادا رکورد بیشترین کاهش ارزشش را در ۲ ماه اخیر شکست. این در حالی‌ست که طی همین چند روز اخیر دلار کانادا کمی قدرتمندتر شده بود. یک دلار کانادا با با ۰.۸% کاهش، نسبت به دلار آمریکا به ۱.۳۴۹۰ درصد رسید که بعبارت بهتر هر دلار کانادا با ۷۴.۱۳ سنت آمریکا معامله شد که بزرگترین کاهش آن از ۷ مارس بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"آمو ساهوتا" مدیر شرکت "کلاریتی اف‌ایکس" در سانفرانسیسکو گفت: "به نظر می‌رسد ترکیبی از افت قیمت نفت کانادا و دیگر پارامترهای اقتصادی از جمله نرخ بیکاری در آمریکا عامل این افت باشد". تعداد آمریکایی‌هایی که در هفته گذشته برای دریافت مزایای بیکاری ثبت‌نام کردند به بالاترین حد خود در ۱-۱/۲ سال گذشته رسید و شاخص قیمت تولید نیز در ماه آوریل به میزان قابل توجهی افزایش یافت. این داده‌ها با انتظارات بیشتر اقتصاددانان از رکود اقتصادی تا پایان سال مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, May 11, 2023 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به