این قانون برای اولین بار در ماه آپریل و در بودجه سال ۲۰۲۲، برای منع سرمایه‌گذاران غیرکانادایی معرفی شد
با توجه به جزئیاتی که در روز چهارشنبه و در خصوص این قانون منتشر شد، قرار است این قانون از اول ژانویه اجرایی شود. هدف این قانون کنترل کردن بازار املاک در سراسر کاناداست.
بر طبق این قانون خرید خانه توسط افراد غیرکانادایی به مدت دو سال ممنوع شده و برای تخلف از آن جریمه‌ای ۱۰,۰۰۰ دلاری در نظر گرفته شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
از فردا اول ژانویه ۲۰۲۳: ممنوعیت خرید خانه توسط افراد غیرکانادایی، ۱۰,۰۰۰ دلار جریمه دارد
این قانون برای اولین بار در ماه آپریل و در بودجه سال ۲۰۲۲، برای منع سرمایه‌گذاران غیرکانادایی و نهادهای تجاری از خرید املاک غیرتفریحی در خاک کانادا و به جهت رسیدگی به توان مالی خریداران کانادایی اعلام شده، با این حال سوالاتی در مورد تعاریف و نحوه اجرای این ممنوعیت همچنان باقی مانده است. این قانون در ۲۳ ماه جون به تصویب مجلس رسید و تبدیل به قانون شد و اجرایی شدن آن با کلیه این سوالات همچنان از اول ژانویه، کلید خورده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

طبق آئین نامه‌ای که در روز چهارشنبه گذشته منتشر شد، این قانون برای مدت دو سال لازم الاجرا خواهد بود. این قانون استثناهایی نیز دارد، از جمله اینکه دارندگان مجوز کار موقت، پناهندگان و دانشجویان بین‌المللی، ممکن است از اجرای این قانون معاف باشند. به جز این برخی استثنائات، سایر افراد غیرکانادایی که با نقض این ممنوعیت اقدام به خرید ملک مسکونی کنند مبلغ ۱۰,۰۰۰ دلار جریمه خواهند شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"احمد حسن" وزیر مسکن و تنوع و شمول دولت فدرال کانادا در بیانیه‌ای گفت: "خانه‌ها نباید مانند کالا باشند. ما از طریق این قانون در حال انجام اقداماتی هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که مسکن متعلق به کانادایی‌ها است. ما برای منفعت همه کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد، تا اطمینان حاصل کنیم که همه ساکنان این کشور دارای خانه‌ای مقرون به‌صرفه که پاسخگوی نیازهای آنها باشد، هستند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
برخی از استان‌ها مانند انتاریو و بریتیش کلمبیا که پیشتر با بازار داغ خرید و فروش خانه مواجه بوده‌اند، پیشتر قوانینی را بصورت استانی اعلان کرده و به اجرا گذاشته بودند. این قانون علاوه بر قوانین استانی تصویب شده عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, December 31, 2022 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به