بازرسان معتقدند که ممکن است این سه نفر خانه‌های بیشتری را بدین شکل فروخته باشند
امروز شنبه، پلیس تورنتو اعلان کرد که توانسته پنجشنبه کلاهبرداران فروش یک خانه در غیاب صاحبانش را دستگیر کند. برای خواندن گزارش کامل ایران استار از زن و شوهر تورنتویی پس از بازگشت از مسافرت خارج از کشور متوجه شدند خانه آنها در غیابشان فروخته شده است، اینجا را کلیک کنید.
بر اساس ادعای پلیس تورنتو، در ماه ژانویه ۲۰۲۳ در حالی که مالکان واقعی خانه خارج از کشور بودند، این سه نفر که شامل دو مرد و یک زن هستند، با جعل هویت آنها، ملک را فروخته‌اند و اکنون با اتهام کلاهبرداری روبرو هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پلیس تورنتو این ۳ نفر که خانه زن و شوهر مسافر را بدون اطلاعشان فروخته بودند، را دستگیر کرد
پلیس می‌گوید این سه نفر مثل برق و باد خانه را در بازار گذاشته، فروخته و حتی پول خانه را در یک حساب با نام‌های جعلی دریافت کرده بودند. مظنونان در روز پنجشنبه به بانکی در منطقه یورک مراجعه کردند تا پول حاصل از فروش خانه را از این حساب برداشت کنند، اما با کمک پلیس منطقه‌ای یورک، در محل بانک دستگیر شدند. پلیس می‌گوید که بازرسان جرایم مالی تحقیقاتی را در مورد فعالیت‌های مشکوک به کلاهبرداری خانه‌ها آغاز کرده‌اند و این اولین سری از پرونده‌های مشکوک آنهاست که پس از مطلع شدن، در هماهنگی با بانک‌ها اقدام کرده‌اند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

سه مجرم دستگیر شده به نام‌های "ژو وانگ" ۴۱ ساله از مارکهام، "لینگ پن" ۲۲ ساله و "زینگ یو لین" ۲۲ ساله هر دو از تورنتو هستند. وانگ با چندین اتهام، از جمله کلاهبرداری بیش از ۵,۰۰۰ دلار، جعل هویت به قصد سرقت اموال و دارایی افراد، و ارائه یک سند جعلی روبرو است. پن و لین هر دو به کلاهبرداری بیش از ۵,۰۰۰ دلار متهم شدند. ژو وانگ که تنها زن این گروه است، یک مشاور املاک در شهر تورنتوست؛ لینگ پن یک حسابدار در یک شرکت نگهداری از املاک است که قبلا تدریس می‌کرده؛ اما هنوز اطلاعاتی از لین در دسترس نیست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پلیس می‌گوید: بازرسان معتقدند که ممکن است این سه نفر خانه‌های بیشتری را بدین شکل فروخته باشند و می‌افزاید انتظار دارند هنوز قربانیان بیشتری وجود داشته باشند. این نیرو گفت که به همین منظور تحقیقات در این زمینه با همکاری واحد جرایم مالی همچنان ادامه دارد و از مردم خواست اگر اطلاعاتی در این زمینه دارند، با پلیس تماس بگیرند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
بر اساس خبرها این سه متهم پس از برگزاری دادگاه تفهیم اتهام اولیه در جمعه، به قید وثیقه آزاد شده‌اند و قرار است در روز ۳۰ ژانویه در دادگاه حاضر شوند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, January 29, 2023 - 07:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به