پلیس می‌گوید مردم با دیدنش به این حیوان نزدیک نشوند و سریعا با این نیرو تماس بگیرند
یک مسئول در باغ وحش شهر "اوشاوا" در شرق تورنتو تایید کرد که یک کانگوروی فرار کرده دوبار در جمعه شب دیده شده اما از آن پس دیگر خبری از آن نیست.
پلیس می‌گوید در آخر هفته بدنبال کانگورو بود، اما با آغاز امروز دوشنبه، تغییر موضع داد و گفت که دیگر بدنبال این کانگورو نیست، اما فقط چند ساعت پس از این اعلان گفت که توانسته کانگورو را دستگیر کند!
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
تورنتو و پلیس پس از سه روز دربدر بدنبال این کانگوروی فراری، آن را گرفتند
این حیوان وحشی برای اولین‌بار در صبح جمعه در اوشاوا توسط "تیم چلسی" که یک گروه حیوانات خانگی محلی‌ست مشاهده و گزارش شد، که نشان می‌داد یک کانگورو درست قبل از ساعت ۸ صبح در جاده "وینچستر" در اوشاوا دیده شده است. ویدیوی ارسال شده توسط این گروه فقط یکی از چندین موردی بود که این کانگورو رویت شده، یک ویدیو ۵ ثانیه دیگر نیز کانگورویی را نشان می‌دهد که در انتهای یک خیابان ایستاده است. در این ویدئو که از پنجره سمت سرنشین خودرو گرفته شده، فیلمبردار می‌گوید که حیوان را در مسیری در نزدیکی جاده شرقی وینچستر و جاده شمالی "هارمونی" دیده است. ویدئوی دیگری که حدود ۱۰ ثانیه و از داخل یک وسیله نقلیه گرفته شده نیز یک کانگورو را در حال پریدن در امتداد خط چمن کنار جاده نشان می‌دهد. یک ویدئو دیگر نشان می‌دهد که یک مقام باغ وحش اشاوا روز جمعه با تور بدنبال کانگور می‌دود اما کانگورو به ناگهان سرعت می‌گیرد و غیبش می‌زند
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
پلیس منطقه‌ای "دورهام" که شهر اوشاو و اطراف آن را پوشش می‌دهد گفت که افسرانش به این مناطق رفته‌اند اما نتوانستند کانگورو را پیدا کنند. پلیس به مردم گفته که از نزدیک شدن به این حیوان دوری کنند و در صورتیکه آن را دیدند سریعا به پلیس گزارش دهند. در حالیکه هم ویدئوها و هم کسانیکه کانگورو رو دیده بودند، از وجود این حیوان خبر می‌دادند اما باغ وحش‌های محلی، از جمله باغ وحش اوشاوا و تورنتو در ابتدا گفتند که هیچ حیوانی را "گم" نکرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
از جمله باغ وحش اوشاوا گفت که آنها باور نمی‌کنند کانگورویی که توسط ساکنان مشاهده شده متعلق به آنها باشد. این باغ وحش برای زمستان بسته است و قرار است در سال ۲۰۲۴ بازگشایی شود. اما پلیس دورهام گفت در حالی که آنها صبح روز جمعه بدنبال کانگورو نبودند اما می‌دانستند که این حیوان از کجا آمده است. راننده‌ای که روز پنجشنبه دو کانگورو را به یک باغ وحش در استان "کبک" تحویل می‌داد در باغ وحش اوشاوا توقف کرده بود تا به آنها اجازه دهد "کمی استراحت کنند". اما در حین توقف، "یکی از کانگوروها موفق به فرار گشت و روز جمعه چندین بار دیده شد". راننده می‌گوید کانگورو به سرعت از روی سرش جهید و فرار کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
"کامرون پراید" از کارمندان باغ وحش اوشاوا، روز شنبه گفت که از پهپادهای تصویربرداری حرارتی برای یافتن حیوان گمشده استفاده می‌شود، اگرچه تا ساعت ۲ بعدازظهر چیزی مشاهده نشده بود. به گفته پراید، آنها نگران دمای هوا و اثر آن روی کانگورو هستند و افزود: "خوشبختانه هوا هنوز خیلی سرد نیست. کانگوروها می‌توانند دمایی تا ۱۰- درجه سانتیگراد را تحمل کنند، اما زیر این دما برای آنها بسیار خطرناک است". او در ادامه گفت که باغ وحش تورنتو پذیرفته در صورت دشوار شدن گرفتن کانگورو، وارد عمل شود و به گرفتن حیوان کمک کند".
او گفت: "ما امیدواریم که کانگورو جایی برود که کسی آن را ببیند و آن شخص نیز بلافاصله به پلیس خبر دهد و پلیس نیز سریعا خود را به آن برساند". وی گفت هر کسی که این حیوان را می‌بیند باید فورا با باغ وحش اوشاوا یا پلیس تماس بگیرد؛ کانگوور حیوان اهلی یا بومی این منطقه نیست و احتمال مرگش با توجه به اینکه از آب‌وهوای استرالیا آمده و با وحش کانادا مطابقت ندارد، زیاد است.

دستگیری کانگورو

ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

اما پلیس روز دوشنبه ساعت ۷ صبح اعلان کرد که دیگر دنبال کانگورو نخواهد رفت مگر اینکه کسی گزارش دیده شدن آن را بدهد، اما ساعت ۹:۳۰ در پُستی در توئیتر، پلیس دورهام گفت که افسرانش موفق شده‌اند حدود ساعت ۳ بامداد کانگورو را پیدا کرده، سپس توانستند با نگهبانان کانگورو تماس بگیرند و ۳ ساعت بعد یعنی ساعت ۶ صبح این حیوان زبان بسته را "با موفقیت" دستگیر کنند. این خبر ایران استار در ابتدا در ساعت ۸ صبح منتشر شد و متعاقبا به‌روزرسانی شد. این پست اضافه کرده که کانگورو توسط کارکنان باغ وحش اوشاوا معاینه خواهد شد، اما به نظر می‌رسد هیچ آسیبی ندیده باشد. این کانگورو ماده و ۴ ساله است که در زمان دستگیری یک مشت به صورت یکی از افسران پلیس زد و در زمان دستگیری خسته و گرسنه بود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, December 3, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به