قانون قبلی در ماه اکتبر می‌گفت که شهرداری تورنتو مجوز برای رانندگان جدید اوبر و لیفت صادر نمی‌کند
شورای شهر تورنتو سقف موقت خود در مورد تعداد مجوزهای رانندگان اشتراکی در شهر (که شامل رانندگان "اوبر" و "لیفت" می‌شد) را پس از دو ماه، لغو می‌کند.
قانون قبلی در ماه اکتبر می‌گفت که شهرداری تورنتو مجوز برای رانندگان جدید اوبر و لیفت صادر نمی‌کند تا بتواند یک سیستم جدید مدیریت خودروها و آلودگی آنها را بوجود آورد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
دنده عقب شهرداری؛ قانون اوبر و لیفت در تورنتو مجددا عوض شد
در جلسه شورای شهر در روز پنجشنبه، نمایندگان شورای شهر با رای خود گفتند که می‌خواهند از شر این ممنوعیت خلاص شوند، اما همچنان نیاز به یک فرآیند مشورتی و ارائه گزارشی در مورد این موضوع، که می‌تواند منجر به بازگرداندن قانون قبلی در تاریخ بعدی رسیدگی به آن شود، رای دادند. این گزارش قرار است در ماه مارس به شورای شهر ارائه شود.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این تغییر پس از آن صورت می‌گیرد که اوبر در اوایل ماه جاری و در تلاش برای لغو این ممنوعیت، به دادگاه شکایت کرد. در بیانیه این شرکت اعلام شد که این تغییر در نظر شورای شهر، باعث "کمی تسکین موقت برای رانندگان، کاربران و نیز این شرکت، می‌شود" و افزوده است: "اما اشتباه نکنید، این فقط یک راه‌حل کوتاه مدت است. شهردار چاو قصد دارد در اوایل سال ۲۰۲۴ سقف حمل و نقل دائمی را بازگرداند. اگر شهردار چاو واقعاً به سیاست‌گذاری معقول، مبتنی بر داده‌ها و شواهد علاقه‌مند بود، به کارکنان شهر اجازه می‌داد تا یک فرآیند جامع را اجرا کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
کارکنان شهرداری گفته‌اند که در حال حاضر حدود ۵۲,۰۰۰ مجوز "اشتراک سواری" برای رانندگانی که برای شرکت‌هایی مانند اوبر و لیفت در تورنتو کار می‌کنند وجود دارد. به گفته شهر، حدود ۶۲% از این رانندگان در تورنتو زندگی نمی‌کنند. در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳، شورای شهر تورنتو به طور غیرمنتظره‌ای رای داد تا به طور موقت تعداد مجوزهای این رانندگان در سطوح فعلی محدود شود تا بتواند به موضوع رسیدگی کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
در آن زمان نمایندگان شورای شهر بطور قاطع گفتند تا زمانی که شهرداری گزارش جامعی را در مورد تنظیم وضعیت خودروها در سال آینده دریافت نکند، این قانون پابرجا خواهد ماند. "مایک کول" که یکی از معاونان شهردار نیز هست، این حرکت غافلگیرکننده را معرفی کرد که با ۱۶ رای موافق در مقابل ۷ رای مخالف تصویب شد. بلافاصله پس از تصویب این طرح اوبر و لیفت، به همراه رانندگان آنها به شهرداری شکایت کردند و قیمت سواری در شهر نیز افزایش یافت.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

کول گفته بود که تعلیق صدور مجوزهای جدید به شهر کمک می‌کند تا انتشار گازهای گلخانه‌ای شرکت‌های حمل و نقل خصوصی را مدیریت کرده و ازدحام را کاهش دهد. چاو نیز گفته بود که ما باید یک چارچوب واقعا خوب، و یک سیستم خوب ایجاد کنیم تا رانندگان بتوانند امرار معاش کنند. در طی این مدت هیچ گزارش جدیدی به شهرداری نرسیده و هیچ سیستم خوبی نیز در آن مطرح، بررسی و یا تصویب نشده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, December 14, 2023 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به